Despacho:

Extensión: 21016

ORCID: xxxxx

Dialnet: https://dialnet.unirioja.es/servlet/autor?codigo=316354

Dirección: Avda. de Ramón Ferreiro, 27071 (Lugo)

Traxectoria Profesional:

É Mestre dende 1975, Asesor Técnico Pedagóxico entre 1994 y 1997 e Profesor Contratado Doutor na Universidade de Santiago de Compostela na Escola de Formación do Profesorado do Campus de Lugo. Obtivo o título de Doutor en Pedagoxía coatese titulada “El liderazgo como factor diferencial en el mejoramiento de la dirección de los centros educativos de enseñanzaobligatoria”, unha liña de investigación de que derivaron algunhas das súas publicacións.

Desenvolve a súa labor docente na formación inicial do profesorado na área de Didáctica e Organización Escolar encargándose da coordinación das Prácticas Escolares. Nesta liña apuntan tamén moitas das súas publicacións. Colabora activamente no desenvolvemento das investigacións realizadas polo Grupo Stellae.

Dende decembro do 2004 desempeña o cargo de Subdirector da Escola Universitaria de Formación do Profesorado do Campus de Lugo.

Dirixiu o Máster titulado "Unhas TIC para a Humanidade" e organizado sobre o tema das TIC, unha escola de verán baixo o patrocinio da Universidad Menéndez y Pelayo.