Varios membros do grupo de Investigación Stellae participaron no V Encontro de Mozos Investigadores da USC.

No encontro que tivo lugar os días 12 e 13 de xuño presentaron os avances dos seus traballos varias das doctorandas do grupo.

Silvia López Gómez: Ou perfil dás/vos profesionais dá Pedagoxía non desenvolvemento de Xogos Serios.

Denébola Álvarez Seoane: As características dúas materiais didácticos elaborados pola administración local.

Sandra Dourado Gómez: Competencia dixital e redes persoais de aprendizaxe de estudantes en educación obrigatoria.

Ana Rodríguez Groba: A aprendizaxe autorregulado na Educación Superior: Estudo de casos.

As presentacións permitiron difundir, ademais de dialogar, cun público coas mesmas preocupacións pois todos eles son alumnos/as do programa de doutoramento.