Almudena Alonso Ferreiro, Fernando Fraga e Ana Rodríguez Groba asistiron ás  XXVI edición das  Xornadas Universitarias de Tecnoloxía Educativa que tiveron lugar en San Sebastián os días 26 e 27 de Xuño.

As Xornadas están organizadas pola Rede Universitaria de Tecnoloxía Educativa ( RUTE)  e celébranse cada ano nunha cidade do noso país.

Os tres membros presentaron comunicacións que levan por título:

A competencia dixital ante contextos de exclusión: un estudo de caso en Educación Primaria (Fraga,  F. e Rodríguez-Groba,A.)

Metodoloxías activas na formación en Tecnoloxía Educativa:PLE e ABP (Alonso-Ferreiro, A., Rodríguez-Groba, A. e  Gewerc, A.)

Prácticas educativas con tecnoloxías dixitais en centros Abalar. Percepcións do profesorado (Alonso-Ferreiro, A. e Fraga,  F.)

As achegas dos membros de Stellae poden consultarse, xunto coas doutros participantes, na páxina web do congreso:

https://www.ehu.eus/es/web/jute2018/ onartutako- komunikazioak

.