Almudena Alonso-Ferreiro e Ana Rodríguez-Groba participaron, a semana pasada, no Congreso Europeo de Investigación en Educación - ECER ( European Conference of Educational Research) organizado pola Asociación Europea de Investigación Educativa (EERA).
O evento tivo lugar en Bolzano (Italia) e reuníronse ao redor de 3000 participantes de todo o mundo.
Nesta ocasión presentáronse catro comunicacións correspondentes con diferentes proxectos de investigación e tese desenvolvidas dentro do Grupo de Investigación Stellae.
Podes acceder ás comunicacións picando nas ligazóns que sinalamos a continuación:
- Analysing University Students’ Self- Regulated Learning in Virtual Learning Environments. Biographic Influences. (Ana Rodríguez Groba, Adriana Gewerc, Esther Martínez-Piñeiro) https:// eera- ecer.de/ ecer- programmes/ conference/23/ contribution/46132/
- Teachers’ Perceptions About 1:1 Policies in Galicia (Almudena Alonso-Ferreiro, Fernando Fraga-Varela) https:// eera- ecer.de/ ecer- programmes/ conference/23/ contribution/44870/
- Teachers’ knowledge and beliefs about Educational Technology in the EHEA: A case study at the University of Santiago de Compostela (Ana Rodríguez-Groba, Fernando Fraga-Varela) https:// eera- ecer.de/ ecer- programmes/ conference/23/ contribution/44975/
- Peer Group, Key In The Children’ s Dixital Competence (Almudena Alonso-Ferreiro,Ana Rodríguez-Groba, Adriana Gewerc) https:// eera- ecer.de/ ecer- programmes/ conference/23/ contribution/44709/
O evento serviu para dar a coñecer as investigacións desenvolvidas polo grupo e coñecer de primeira man proxectos desenvolvidos noutros países do mundo.