Onte, 25 de abril, Ana Rodríguez Groba defendeu a tese doutoral Enseñanza con redes sociales y aprendizaje autorregulado: un estudio de caso en la universidad, baixo a dirección de  Adriana  Gewerc  Barujel e  Esther Martínez Piñeiro.

A investigación propón identificar, describir e comprender os procesos de aprendizaxe  autorregulado que o alumnado universitario pon en marcha nunha materia que combina o escenario presencial co uso dunha rede social vertical no ensino.

Os resultados máis significativos aluden á motivación en ambos escenarios; a influencia das habilidades de autorregulación coas que o alumnado chega á universidade; como se adaptan aos contidos, estratexias e propostas ás que non se enfrontaron previamente; e perfilan o rol docente como fundamental.

A tese obtivo a calificación de sobresaínte  cum laude polo tribunal conformado por Lourdes Montero,  catedrática emérita da Universidade de Santiago de Compostela; Antonio Moreira  Teixeira, profesor da  Universidade  Aberta (Portugal); e Jesús  Valverde  Berrocoso, da Universidade de Estremadura.