O equipo de investigación do proxecto Cdepi, (Competencia Dixital en estudantes de educación obrigatoria. Contornas socio-familiares, procesos de apropiación e propostas de e-inclusión) financiado polo Ministerio de Economía e Competitividade, participou no monográfico nº 61 da Revista de Educación a Distancia (RED) que se acaba de publicar, co título: "Competencia dixital e inclusión social en nenos e nenas de educación primaria" cuxa editora invitada é Adriana Gewerc.
O monográfico reúne unha serie de artigos que poñen de relevo os resultados do proxecto CDEPI a través de diversos temas: unha análise da perspectiva de xénero en relación coa seguridade dixital, a influencia dos contextos socioculturais no desenvolvemento da competencia dixital e os resultados da aplicaciòn do cuestionario ECODIES que permiten coñecer o nivel de desenvolvemento da competencia dixital en distintas comunidades españolas.
Este número da revista (co selo o selo de calidade FECYT e indexada en SCOPUS) posibilita achegar os resultados do proxecto a todos os interesados.
-
Esther Martínez-Piñeiro ,Adriana Gewerc,Ana Rodríguez-Groba
-
Almudena Alonso-Ferreiro,Uxía Regueira,María-Helena Zapico-Barbeito
-
Joaquín Paredes-Labra,Ada Freitas,Pablo Sánchez-Antolín
-
Eulogio Pernas Morado,Fernando Fraga Varela,Esther Vila Couñago
-
Ana García-Valcárcel Muñoz-Repiso,Laurentino Salvador Blanco,Sonia Casillas Martín,Verónica Basilotta Gómez-Pablos