O cerebro dos adolescentes

Axúntovos esta noticia que me pareceu realmente interesante, na cal se tratan tanto as vantaxes como os inconvintes das novas tecnoloxías.

Hoxe en día raro é un rapaz sen teléfono móbil, sen ordenador ou sen calquera outra TIC, pero isto pode ter tanto lados positivos como negativos.

O que nesta noticia explica o pediatra especialista en adolescencia Germán Castellanos, son as consecuencias negativas que estas novas tecnoloxías poden carrexar, como é una adicción a elas por parte dos rapaces. Apunta tamén que poden estar relacionadas co acoso escolar, a violencia ou a perda de responsabilidade.

Baixo a miña opinión penso que a pesar das consecuencias negativas que isto pode traer consigo, tamén son moitas as positivas que pode carrexar. Día a día as novas tecnoloxías van avanzando e con elas a sociedade, e algo que non debemos permitir é quedarnos atrás con respecto a elas, xa que a pesar de que sí poden ter diversas consecuencias negativas, tamén son moitas e moi variadas as súas vantaxes.

http://www.elotrolado.net/noticia_el-abuso-de-las-nuevas-tecnologias-podria-cambiar-el-cerebro-de-los-adolescentes_23503 

Comentarios

  • Jossua Vázquez fernández

    Penso que as vantaxes de utilizar as novas tecnoloxías son moi variadas. Sen embargo, para min, a consecuencia  negativa que máis me preocupa é a ansiedade que moitas das persoas (tanto adolescentes como persoas máis maiores) sinten cando non se atopan cerca do seu dispositivo móvil, ipad, ordenador, etc. Creo que é unha das maiores problemáticas que aparecerán no siglo XXI neste campo. Por outra parte, unha das ansiedades maiores que se atopan nestos momentos son as conocidas "chamadas fantasma". Este tipo de ansiedade móstrase cando as persoas necesitan ver o seu dispositivo móvil por que pensan que teñen un mensaxe de Whatsapp, Line, etc cando realmente non é así.

    En definitiva, moitas problemáticas e moitas vantaxes,pero a sociedade sumérxese, moitas veces, máis nas problemáticas que nas propias vantaxes do uso que implican estes dispositivos. Moi boa entrada. Un saludo;)

  • Doa

    Impresionante! Resulta incrible a capacidade de adaptación que ten o cerebro, para desenvolver unhas áreas determinadas en función do que o entorno lle demande. Estou segura que a maioría dos pais ven este problema como un “mal vicio” ou “unha pequena distracción” pero non chegan a imaxinarse que o cerebro adapte certas áreas en detrimento de outras máis importantes como a memoria ou a capacidade organizativa.

    Despois, por outra parte está o problema que comenta Jossua, e que afecta a boa parte dos adolescentes e dos adultos: a ansiedade que aparece en caso de que non poder estar en continua conexión a través de dispositivos electrónicos.

    Creo que se debería tomar conciencia dos problemas que supón o mal uso das TICs para comezar a educar nun uso responsable das mesmas; e introducilo no ámbito escolar, por exemplo en Tecnoloxía e á súa vez como un contido transversal (pois as TICs utilízanse dalgunha forma en case todas as asignaturas e na vida do alumnado en xeral). 

    Impresionante! Resulta incrible a capacidade de adaptación que ten o cerebro, para desenvolver unhas áreas determinadas en función do que o entorno lle demande. Estou segura que a maioría dos pais ven este problema como un “mal vicio” ou “unha pequena distracción” pero non chegan a imaxinarse que o cerebro adapte certas áreas en detrimento de outras máis importantes como a memoria ou a capacidade organizativa.

    Despois, por outra parte está o problema que comenta Jossua, e que afecta a boa parte dos adolescentes e dos adultos: a ansiedade que aparece en caso de que non poder estar en continua conexión a través de dispositivos electrónicos.

    Creo que se debería tomar conciencia dos problemas que supón o mal uso das TICs para comezar a educar nun uso responsable das mesmas; e introducilo no ámbito escolar, por exemplo en Tecnoloxía e á súa vez como un contido transversal (pois as TICs utilízanse dalgunha forma en case todas as asignaturas e na vida do alumnado en xeral). 

    Impresionante! Resulta incrible a capacidade de adaptación que ten o cerebro, para desenvolver unhas áreas determinadas en función do que o entorno lle demande. Estou segura que a maioría dos pais ven este problema como un “mal vicio” ou “unha pequena distracción” pero non chegan a imaxinarse que o cerebro adapte certas áreas en detrimento de outras máis importantes como a memoria ou a capacidade organizativa.

    Despois, por outra parte está o problema que comenta Jossua, e que afecta a boa parte dos adolescentes e dos adultos: a ansiedade que aparece en caso de que non poder estar en continua conexión a través de dispositivos electrónicos.

    Creo que se debería tomar conciencia dos problemas que supón o mal uso das TICs para comezar a educar nun uso responsable das mesmas; e introducilo no ámbito escolar, por exemplo en Tecnoloxía e á súa vez como un contido transversal (pois as TICs utilízanse dalgunha forma en case todas as asignaturas e na vida do alumnado en xeral). 

    Gracias por achegarnos esta noticia Lara ;)

  • Ana María Rey Calvo

    Dende o meu punto de vista, o problema de moitos adolescentes é que fan un uso superficial das novas tecnoloxías, é dicir, utilízanas máis que para actividades escolares para a súa distración e interese (redes sociais por exemplo) o que en moitas ocasións lles pode producir adición e mesmo ansiedade. Penso que esto débese en gran medida que non contan cun coñecemento sólido do que este tipo de ferramentas lles pode ofrecer e de ahí, a baixa competencia coa que contan en relación ós ámbitos de aprendizaxe. Ó igual que Doa, penso que se debría empezar por facer un maior uso destas tecnoloxías na escola tratando de explotar o potencial educativo que teñen, amosándollo ós adolescentes para así, aproveitar as posibilidades dese coñecemento ó que teñen acceso. 

    Interesante noticia Lara. Un saúdo!

  • Leticia Gallardo

    Muy interesante la noticia!! Me quedo sorprendida...

  • Adriana Mayán

    Unha noticia moi interesante Lara!!! A mín o que máis me preocupa é o tema do acoso escolar e a falta de responsabilidade que existe sobre o uso das novas tecnoloxías. Dacordo coa miña compañeira creo que se deb ó uso superficial que se fan das mesmas, sen considerar en ningún momento os posibles problemas que poden acarrexar. Wink

  • Sandra Justo

    Muy interesante Lara. Como aportación distintiva de mis compañeros y para intentar no ser repetitiva; considero que problemas como el acoso escolar, violencia o cualquier otro similar no son causados primordialmente por las nuevas tecnologías, es decir, cuando no existían las TICs, estos problemas ya estaban implantados en la sociedad.

    El problema es que en la actualidad nos relacionamos de forma diferente, a través de las nuevas tecnologías y por ello se les atribuye a ellas el problema o al manos una de las causas o propagación de estos.

    Por ello considero que no debemos mezclar o confundir estos terminos; recordad que si careciesemos de la tecnología, estos conflictos sociales seguirian existiendo. 

    Un saludo.