B-learning

Comentarios

  • Rosana Lomba Glez

    Interesante el vídeo explicativo Adri!

    Precisamente hoy he estado buscando información sobre el E-learning y también me ha llamado la atención esta otra opción como modelo de aprendizaje, tal vez más utilizada ya en la actualidad; o al menos ha si ha sido en mi experiencia escolar.

  • Tania

    Es muy interesante el B-Learning, creo que aunque sigamos unas clases presenciales nosotros llevamos a cabo el B-Learning porque tenemos mucho trabajo y actividades que trabajamos en nuestras clases, además de contar con la aula virtual que en algunos momentos nos sirve de apoyo o gracias a Stellae seguimos en constante aprendizaje gracias a nuestros propios compañeros.

    Creo que los recursos que aparecen al final del vídeo fueron esenciales en el paso de esta materia y fuimos capaces de sacarle un mayor provecho.

  • Sara Pereira Gómez

    Grazas pola entrada, non coñecía este modelo de ensiano-aprendizaxe. Como di Tania e Rosana, seguramente é o modelo mais utilizado ou polo menos o que mais se achega a nosa actual forma de traballo.

    Tamén penso que é unha ferramenta dirixida a persoas adultas, xa que polo que podo observar no video, é importante o traballo individuail, a investigación, o debate... ferramentas que se van adquirindo a medida que crecemenos, e que finalmente son as que conforman o noso modo de traballo.

    Unha boa entrada ;)