Con los ojos de un niño ¿Ves la diferencia?

"Abordar las cuestiones de la diversidad, en sus multiples facetas, que se abra camino para una redefinición de las prácticas de inclusión y de integración escolar". António Nóvoa

Aprender que la educación y la sociedad van de la mano. Un Centro educativo no puede sustituir a la sociedad, pero si complementarla.

Comentarios

  • xeila raposo rodríguez

    Es un video precioso. La verdad, cuando estamos delante de situaciones que nos parecen difíciles o que nos nos gustaría estar, aperece esa empatía que muchas veces se convierte en pena, cuando lo que hay que demostrar es que la diversidad es lo que nos hace únicos y nos enseña a aprender unos de otros. Un mundo igual, sería muy aburrido, por ello necesitamos enriquecernos de las diferentes culturas, características o formas de una persona.

    Un besito Kiss

  • Doa

     A través desta curtametraxe vese perfectamente como os nenos tratan como iguais ás persoas que polas súas características vitais  son diferentes. Dende os centros educativos deberíase plantexar incluír ás familias en actividades nas que se traballe a atención á diversidade porque poida que algúns pais o precisen tanto como os seus fillos. De feito creo que en ocasións deberíamos imitar o que fai un dos pais, cando vira ó seu fillo para comprobar o que está facendo, ante a súa incapacidade de decidir cal sería a reacción correcta. De cando en vez deberíamos observar e aprender dos nenos. 

    Moi boa escolla Ana, un vídeo de apenas 2 minutos que dá para reflexionar moito e para ser interpretado de diversas formas. 

    Un saúdo Wink