Intelixencia Artificial para a fin da humanidade

A semana pasada estivemos a falar, a partir, sobre todo, do visionado do trailer da película Her, da evolución da Intelixencia Artificial. O certo é que é un tema que me asusta un pouco, quizais pola cantidade de obras de ciencia ficción nas que se presenta un futuro no que os seres vivos quedamos supeditados ao poder das máquinas.

Pois ben, esta fin de semana, grazas a un artigo de El País (http://elpais.com/elpais/2015/03/14/ciencia/1426352423_967749.html, descobrín que non son a única temerosa desta perspectiva. O Future of Humanity Institute, un centro de investigación multidisciplinar da Universidade de Oxford e máis a Global Challenges Foundation, unha fundación que se adica a investigar os riscos globais que pode sufrir a humanidade, publicaron recentemente un informe sobre os perigos que poderían rematar coa civilización humana. Neste informe aparecen, entre os riscos emerxentes, a nanotecnoloxía e máis a intelixencia artificial.

No mesmo artigo fálase dun artigo publicado hai un ano por Stephen Hawking (http://es.gizmodo.com/stephen-hawking-la-i-a-puede-ser-el-peor-error-de-la-1571328845) no que advirte que o desenvolvemento da Intelixencia Artificial pode escapar das mans dos humanos con consecuencias imprevisíbeis. El presenta, incluso, un escenario no que as Intelixencias Artificiais sexan capaces de mellorarse a si mesmas sen participación dos humanos.

Asusta ou non asusta?

Comentarios

  • Ana Coroas Arias

    Comparto tu opinión, la ciencia y la tecnología van un paso por delante y a veces el ser humano explora mundos que hasta para los más expertos son desconocidos. Se busca el avance sin pensar en las posibles consecuencias. Tu publicación, y en particular tu ultima reflexión a cerca de la posibilidad de que las máquinas puedan llegar a ser capaces de desarrollarse y mejorarse sin la ayuda humana,  me ha recordado a una frase de la película Transcendence, que he visionado hace un par de días:

    "Una inteligencia artifical es como cualquier otra inteligencia...Quiere expandirse"

    Es un tema delicado y preocupante, que quizás nosotros no lleguemos a experimentar, pero a las futuras generaciones, posiblemente, les cambiará las vidas, tal y como el nacimiento de internet lo ha hecho con nosotros.

  • Sandra Morandeira

    Me parece muy interesante lo que planteas, gracias por facilitarnos esos artículos Smile

    Coincido contigo y con Ana en que la tecnología está dando pasos de gigante, a lo mejor a nosotros/as no nos llegan a "afectar" tanto las posibles consecuencias que pueda tener, pero sí a las generaciones futuras.

    Respecto a lo último, los ordenadores ya se actualizan solos, los móviles igual, las tablets, etc. por lo que no me suena muy alocada esa última afirmación... y sí, asusta.