¡No sin mi móvil!

Nalgunha outra entrada xa fixen referencia, igual que algúnha compañeira, do abusivo emprego dos teléfonos móviles e das ridículas situación que provocan moitas veces.

Navegando pola rede cheguei a un blog moi interesante que recibe o nome de “Educación y Desarrollo Social”. É un blog que fai referencia a temas de educación, desenvolvemento persoal e saúde mental, e chamoume a atención unha entrada que se titulaba: El phubbing…una forma de estar (o no) con otros, de José Antonio Luengo. ¿Preguntaste que significa phubbing? A mín sin dúbida foi o primeiro que me chamou a atención. Phubbing, segundo este artigo, é unha palabra inventada por un rapaz australiano e que deriva de phone e de snubbig (despreciar), polo tanto ese concepto fai referencia a acción de ignorar ás persoas coas que estas, dando prioridade á pantalla do teléfono móbil. Un neologismo que seguro que irá collendo máis zona.

A día de hoxe, parece que o raro é pararse a falar e ter unha conversación cara a cara e non o feito de non sacarlle a vista ós nosos pequenos aparatiños, como si a nosa vida dependerá deles. Esa necesidade, ás veces compulsiva, de comprobar a cada minuto si temos novedades pode chegar a ser preocupante, en ocasións tanto como cando estamos solos e ríndonos mirando a pantalla.

Dende a miña opinión, este uso abusivo dos teléfonos móviltes, cando estamos con unha ou un grupo de persoas, pasa a ser unha falta de educación. Quén non sinteu moitas veces que falaba solo/a, e que de feito non estaba equivocado xa que a mente do amigo estaba introducida nas mensaxes que estaba recibindo? Eu, dende a miña experiencia, vivín esa sensación en varias ocasións.

Para finalizar, deixovos o enlace dun vídeo que recibe o nome de “I forgot my phone”. Mentres o vía, estaba vendo escenas realmente cotidianas que todas e todos facemos pero mentres o seguía vendo, esas imaxes non me gustaban, incluso chegaban a transmitirme tristeza. Se tedes 2 minutiños para velo, gustaríame que expresárades o que opinades.

Tamén veredes que vos deixo unha noticia do País: En la cama con el móvil, la tele y el correo, de xa fai uns anos, na cal comenta moitos dos hábitos malígnos á hora de irnos para a cama como o de ter o televisor na habitación, ou irnos  co teléfono móbil, así como os efectos que producen tales costumes. A noticia expón datos tan interesantes como preocupante, como problemas de insomnio, problemas de parella, etc.

 

p.d: Deixovos o enlace do artigo e da noticia tamén.

Vídeo:

Blog: http://blogluengo.blogspot.com.es/2015/03/el-phubbing-una-forma-de-estar-o-no-con.html

Noticia: http://elpais.com/diario/2010/09/30/sociedad/1285797601_850215.html

Comentarios

  • Iria Vilar San José

    As TIC controlan as nosas vidas! Non sei por que teño medo dun mundo dominado pola Intelixencia Artificial, se está claro que a tecnoloxía xa nos colonizou.

  • Isabel Martínez Carrera

    Susana, ¡moi bo o vídeo! Son realmente situacións cotiás das que somos partícipes ou que incluso propiciamos... eu tamén me inclúo nalgunhas delas. Con respecto a noticia, xa só o titular de "Mirar el correo antes de acostarse tiene el efecto de un café doble" dá moito que pensar. Nós debemos ter máis café que sangue nas veas Undecided

  • Laura Fernández Rivero

    La verdad es que es lamentable como dejamos que un teléfono móvil se interponga tanto en nuestras vidas. Muchas veces nos preocupamos más en sacar fotos, hacer vídeos... que disfrutar el momento y guardarlo en nuestra memoria. 

    Gracias por compartir esta entrada! Es muy interesante Smile

  • Rosa Rey García

    Me ha encantado el vídeo, creo que refleja de manera muy clara la realidad que vivimos de obsesión con las tecnologías. Por desgracia, todos nos hemos visto en la situación que se encuentra la chica protagonista, y no sólo eso, comprobar que todo el mundo estaba con su teléfono móvil a provocado que nosotros también hayamos cogido el nuestro y nos hayamos conectado a red y desconectado del mundo.

  • Carla Vázquez Formoso

    Realmente todos o facemos nalgún momento penso eu .... imos o cine, foto para instagram, vas de compras, foto para enseñarlle a unha amiga, estas no super, whatsapps co grupo do piso ... deixámonos dominar moitísimo polos móbiles e non sei como imos facer xa para cambialo Undecided

  • Rocío Rodríguez Estévez

    Tengo que reconoccer que el vídeo ya lo había visto, me había parecido en principio exagerado, sin embargo a partir de una segunda visualización no puedo estar más de acuerdo, todo esto realmente pasa y cada vez con mayor intensidad.

    Por otro lado, respecto a la noticia, también me quede con la frase de "comprobar los correos electrónicos antes de acostarse tiene el mismo efecto en el cuerpo que tomarse un café doble"...ya no solo me voy a referir a los correos, ¿no os ha pasado alguna vez, que os despertais en mitad de la noche esperando una respuesta en whats app o bien con simple motivo de revisar quién te ha hablado,e incluso para mirar una última conexión?. Suena como una autentica locura pero debemos reconocer que es así y que lo hemos hecho más de una vez.

  • Ana Morala Escobar

    Qué buen vídeo Susana! La verdad es que da mucho que pensar... Es una pasada la dependencia que nosotros mismos hemos creado a estas tecnologías, al móvil, al whatsapp.. a la comunicación instantánea ¡Como si cara a cara no se pudiera hablar!. Me parece realmente preocupante, porque creo que en muchos casos puede ser algo obsesivo, ya que, como dice Rocío ¿Quién nunca se desveló por culpa del Whatsapp?

    Es muy triste, pero coincido con el resto de opiniones en que todos, absolutamente todos, hemos hecho alguna vez eso de estar reunidos pero cada uno atento a su pantalla; Y sin embargo a nadie le gusta que se haga (Y mucho menos que se lo hagan y quedarse hablando al aire). ¿Por qué lo hacemos entonces? ¿Valoramos más el contacto vía apps que social?

  • Yaiza Ferreiros Iglesias

    El vídeo no puede reflejar mejor la realidad que estamos viviendo, y me parece penoso. Esos son uno de los motivos por los que he renunciado a algunas de las redes sociales, estaban acaparando mi vida en exceso y no me sentía bien conmigo misma, soy así de radical a veces, ya me conoces jajaja. En general coincido con lo que comentan mis compañeras, nos dejamos dominar por las nuevas tecnologías! 

  • Belén Quintana Río

    La verdad es que no hay mucho más que añadir, y estoy de acuerdo en todo lo que dicen mis compañeras. La verdad es que no creo que la tecnología sea mala, para nada, sólo que a veces nos dejamos atrapar demasiado por ella, pero puede ocurrir lo mismo con irte de bares, el gimnasio o las comparas. Todo en excesiva medida es un poco dañino, es cuestión de saber dosificar y ser conscientes de darle un uso apropiado. Laughing