Uso responsable das TIC

Fedellando na internet, neste caso nunca mellor dito, topei cunha pequena intervención do profesor Tiberio Feliz, profesosor titular na Universidade a Distancia (UNED) e experto en TICs, na Radio Fedello, onde nos da a súa opinión de como se debería fomentar un uso responsable das novas tecnoloxías nos mais cativos.

Aquí vos comparto o enlace e espero que vos parecese tan interesante como a min.

http://www.spreaker.com/user/8060779/adicion-as-tics-e-evitable-como

Comentarios

  • Rosa Rey García

    Gústame moita a perspectiva que adopta Tiberio Feliz, de facer que os rapaces e os mozos realicen un aprendizaxe autónomo, onde se fagan responsables dos seus propios aprendizaxes. Ademais estou de acordo con el en que é mellor que un rapaz non faga algo porque pensa que esta mal (aínda que este equivocado), que simplemente o faga de determinada maneira porque sabe que fai a ser avaliado por un adulto. Xa que desta maneira se o está a preparar para a súa vida de adulto e polo tanto debe empezar a tomar decisións sobre si mesmo. Senón no futuro, cando non este sometido a unha persoa de autoridade, seguramente decantarase polo descoñecido que seguramente sexa a opción incorrecta.

  • Sara Sanmartín Méndez

    No había oído hablar de Tiberio Feliz, pero estoy de acuerdo con su opinión. Pienso que en un principio los aprendizajes deben de realizarse con el control y supervisión de un adulto, ya que se hace necesario en ciertos aspectos, pero, después, debemos dejar que se desarrollen por ellos mismos, realizardo aprendizajes autónomos, para que se preparen para el día de mañana, porque no siempre tendrán un guía a lo largo de las decisiones, problemas, dudas, etc. que se les vayan a presentar; por lo que, pienso que es necesario que cuanto antes aprendan por si mismos a ser autónomos mejor y más fácil les resultará todo. Y, esto, ya no solo con las TICs, con la vida misma en general!! Laughing