El mundo de Teo, del papel a la tableta

Echando un vistazo a la revista Educación 3.0, La revista para el aula del siglo XXI encontré un artículo que me pareció curioso para compartir con vosotros. 

No sé si, como en mi caso, vosotros de pequeños leiais TEO, yo sí lo hacía por ello me llamó la atención encontrarme con una aplicación de Teo para las tablets. Esta app fue desarrollada por Timunmas Infantil y Lupita Apps, la cual tiene como objetivo trabajar el aprendizaje de los más pequeños de forma divertida e interactiva en diferentes materias: lengua, hábitos de higiene personal, conocimiento del entorno, etc.

Con la app cada niño puede crear su propio jugador para ir resolviendo las etapas de las que se compone el juego. Como premio reciben una pieza de un puzzle con la que pueden ir completando un mosaico de puzzles de Teo. Añado que esta app es gratuita y está disponible para iOS y para Android. 

El enlace para quien lo quiera leer es: http://www.educaciontrespuntocero.com/familias-2/el-mundo-de-teo-del-papel-la-tableta/24388.html

 

Comentarios

  • Nuria Rodríguez

    Ohh eu tamén lía a TEO!

    Gustaríame decir ao respecto que con esta entrada fíxome pensar e vese perfectamente como a educación está influenciada polas tecnoloxías pero isto non é suficiente pois deben ir evolucionando paralelamente. Por iso é preciso que os profesores dentro da súa formación continua se formen nas tecnoloxías para ir aprendéndolle aos alumnos a manexarse con elas como é no caso desta aplicación aprender temas de diferentes materias, do cal deixa constancia nunha entrada Belén Varela sobre a importancia de dita formación.

     

  • david reboredo gutiérrez

    É unha ferramenta interesante para que os nenos aprendan de xeito entretido, dinámico e interactivo. É bo obtar pola tecnoloxía como unha nova forma de ensinar aos máis cativos todo o relacionado con historias e contos, de xeito que poidan desenvolver a súa creatividade á hora de elaborar o seu propio xogador, etc. Sen embargo, penso que todo nos leva á dependencia que existe das novas tecnoloxías, de tal xeito que ¿porque non empregar un cómic tradicional onde o neno poida pintar as cores que máis lle gustan para cada personaxe? ou ¿porque non deixar certas viñetas para que sexan os nenos os que pensen sobre como continuar a historia? Penso que existe tamén unha boa forma de fomentar a creatividade con recursos en papel, polo que é importante que exista unha complementación entre ambos. De todos xeitos, o importante é que os nenos sexan capaces de desenolver as súas propias estratexias creativas.