Conceptos

Novos conceptos aprendidos

 Storytelling é o arte de contar historias. Hoxe en día considerase unha ferramenta importantes para conectar co usuario a nivel emocional. O seu obxectivo é crear unha conexión entre o narrador e o público. 

Este é un exemplo de storytelling creada pola revista de fútbol Líbero. No vídeo explícanse diferentes temas dunha relación a través da linguaxe propia do fútbol, porque segundo eles “se cho explican con fútbol entendelo”.

Transmedia ou narrativa transmedia significa contar historias a través de múltiples plataformas ou ventanas. Trátase dunha historia aberta que se vai desenvolvendo de diferente maneira en cada unha destas plataformas.

 Segundo Eduardo Prádanos, en transmedia cada plataforma ou ventana  forma parte da historia e aporta cousas diferentes ó relato, os usuarios colaboran construíndo a historia, o que fai que se somerxan nela.

 Todas as plataformas compleméntanse , pero poden entenderse de xeito separado, non é necesario coñecer todas as plataformas para que a historia teña sentido.

Merchandising son os obxectos promocionais dunha marca, que se regalan para promover dita marca.

Crossmedia consiste en contar a mesma historia por múltiples medios ou soportes, un contido único que se repite, pero esta historia non ten sentido se non se coñecen todos os medios. Por iso a diferenza fundamental desta coa narrativa transmedia é que na segunda non necesitamos de todas as plataformas para entender a historia, senón que a través de unha xa a entendemos. Crossmedia ten a función principal de estender a o contido por todos os medios posibles.

Comentarios

  • Rosa Rey García

    Gustoume moito o vídeo e xa sei a un par de persoas ó cal llo ensinarei, xa que sei que lle fai facer tanta graza como min, aínda que non teñan a clase de Tecnoloxía Educativa. Por outra parte, eu creo que as historias funcionan si o público se sinte identificados e comprometidos con ela. Si a xente lle apaixona un tema quererá telo presente no maior número de  apartados da súa vida. Polo que creo que a realidade transmedia se aproveita deste factor. Polo tanto se conseguiramos que os estudantes lles interesen os temas que teñen que aprender, mediante a transmedia conseguiremos que estean presentes en todas as áreas da súa vida.

  • Paula Rivas Táboas

    Muy interesante Raquel!!! me los apunto. Y decir que el video me ha gustado muchísimo y me ha sacado un par de sonrisas en esta semana tan atareada!!! :)

  • Raquel Vázquez

    Alégrome de que vos gustara. Puxeno porque me parece unha maneira diferente de contar historias de xeito que se produza un interese no público.

  • sandra picos sanisidro

    El vídeo es buenisimo, me encanta. Un saludo :)

  • Belén Varela

    Moi bo o vídeo Raquel! É moi interesante dende o meu punto de vista empregar o Storytelling con temáticas que causen tanto interese ! Sempre é bo crear interese nos consumidores da rede así como no caso do maerchandising que mediante o Storyelling e unha boa temática aumenta a venda e promoción do producto a vender!

  • Nuria Rodríguez

    Ao mesmo que as miñas compañeiras, encantoume o vídeo xa que mediante as exemplificacións e as risas que provoca logra conectar coas persoas obxectivo que se marca o storytelling.