ACTIVIDADE INTERACTIVA

 

Boas noites chic@s, deixámosvos aquí ( http://prezi.com/d_jjtiie84m6/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share ) unha presentación que fixemos Carla Garabal e eu, sobre a actividade de hoxe pola mañá dos textos que nos deixou a profesora. Nestes textos tratábase a tecnoloxía educativa e as novas tecnoloxías, dando así varias definicións sobre os conceptos anteriores. 

Pensamos que facendo unha presentación sería máis fácil para enterarnos das ideas principais do temario de hoxe. 

 

Comentarios

  • Nerea Lorenzo

    Eu personalmente, penso que nos textos estaba moi ben reflectido o concepto de tecnoloxía pero así a todo reitérase demasiado sobre este. Si que cheguei a entender mellor a diferencia entre tecnoloxía e novas tecnoloxías, cousa que antes non me para a pensar. Quero dar fincapé no penúltimo texto que ia sobre as tecnoloxías na Educación Especial, unha gran utilidade para este tipo de dificultades tanto físicas como motoras que poden chegar a facerlles a vida máis sinxela e poder intentar integrarse en moitos ámbitos que anteriormente non podían, como por exemplo o traballo, os deportes, ser docentes...

    Gustoume a idea que tivemos de facer unha presentación, posto que me quedou aínda máis claro ao ir cribando a información dos textos. 

  • Carla Garabal

    Espero que nuestro prezi (a las personas que hayáis dedicado dos minutos a verlo) os haya gustado! 

    En primer lugar quiero califica de gran utilidad la actividad realizada con Ana Groba en la clase interactiva del pasado martes; en la lectura de los textos pude encontrar cosas realmente interesantes como la diferencia que hacen Burbules y Callister sobre la tecnología y las nuevas tecnologías; en el segundo texto se hace referencia a que los profesionales de la educación, entre otros, se dedican a seguir modas, cosa que yo, personalmente, no le veo demasiado sentido, debería buscarse aquello que facilite y mejore el proceso de enseñanza-aprendizaje. Otro de los textos hace mención a si deberíamos fiarnos de internet, si toda la información recabada en google, hasta qué punto es o no creíble o fiable. Estos textos nos allegan definiciones como tecnología o tecnología educativa que nunca están de más. Cabero (2000) nos escribe sobre la importancia de las tecnologías en la educación especial, aquellos avances y nuevas formas de enseñanza aprendizaje, además de las facilidades para que estas personas puedan desenvolverse en su día a día de una manera mejor y más cómoda. Este texto me parece realmente interesante ya que, después de realizar mi practicum II en un centro de educación especial, soy consciente de que en este campo, hubo muchísimos avances y mejoras gracias a las nuevas tecnologías.

    En definitiva, este tipo de actividades nos enriquecen con conceptos, ideas, investigaciones,...que nos aportan gran información para nuestro futuro profesional y sobretodo, a darnos cuenta de que la tecnología no es una enemiga mientras se le de el uso adecuado, al contrario sería nuestra amiga por la cantidad de facilidades y ayudas que nos presta.