Reflexión sobre o proceso de aprendizaxe. Eureka!

Tras varias semanas de clases, decateime da visión reducionista que tiña sobre  o concepto de tecnoloxía. Asociaba a palabra tecnoloxía a unha simple innovación que nos facilita a vida diaria. Pero tras a lectura crítica dos textos de Burbules e Callister (2011) dinme conta que o cocepto de tecnoloxía conleva todos cambios que produce, as pautas de uso coas que se aplica, os beneficios e conflictos que trae consigo etc. O concepto é moito máis amplo!

Tamén nunca me parara a pensar como nos  modifican, xa que é unha relación bilateral: nós usámolas pero elas a nós tamén.

Por outro lado, relacionei esta aprendizaxe cunha película que vin en xaneiro, chamada Joy. Nela a protagonista inventou unha tecnoloxía: un aparello similar a unha fregona que se escurre fácilmente e se pode lavar na lavadora. Pero para comercializala tivo que ter éxito nun programa de televenta. Este consistía en que tiña que sair promocionándoa e conseguir atraer ao público. Con esto quero decir, que non basta con ter unha magnífica idea e creala, senón que se necesita a aprobación da sociedade e das empresas (fabricación, marketing..).

Comentarios

  • Fátima Ramírez González

    Estoy de acuerdo contigo, Alba. Yo también tenía una idea muy reduccionista sobre el concepto de tecnología y todo lo que esta implicaba.

    Por otro lado, en la actualidad, las redes sociales, los programas de televisión, etc. se han convertido en un medio muy importante para promocionar diferentes artículos y tienen un poder tan fuerte que incluso pueden conseguir que algo se ponga de moda o no, aunque sea una tontería.

    Definitivamente, para que triunfe algo no sólo hace falta una idea buena,si no que también hay que tener una buena campaña de marketing, ya que sin esta es muy difícil sacar algo adelante. 

  • Natalia

    Buenas tardes Alba! Estoy totalmente de acuerdo conitigo, al igual que con Fátima. Antes de tener esta materia yo también tenía una visión reduccionista, relacionaba tecnología con internet y viceversa, y eso que apenas llevamos dos semanas! También estoy de acuerdo con eso de que no sólo necesitamos tener una buena idea, sino que también necesitamos a alguien que nos la financie, que nos la "saque adelante".