exposición al wi-fi

http://www.denerus.com/peligros-del-wi-fi-estamos-expuestos-un-asesino-silencioso/

No se hasta que punto son ciertos los riesgos que conlleva la exposición a ondas electromagnéticas y sus consecuencias reales sobre la salud,lo que si es cierto es que esta exposición  ha crecido exponencialmente en los últimos años. De ser cierto que esto afecta negativamente a nuestra salud debrían tomarse las precauciones necesarias, ya que creo irreversible el po¡roceso de exposición a estas ondas en la sociedad actual. Si esto es real y no puro alarmismo en algun momento estas consecuencias serán más claras y quizá el daño sea grande. El futuro dirá, la sociedad debería reflexionar.

Comentarios

  • Lara Bello Rey

    Ola!

    Concordo contigo, se esto é verdade deberíanse tomar medidas para reducir os riscos que pode chegar a provocar na nosa saúde. Por exemplo, a Generalitat de Catalunya levou a cabo un informe sobre os niveis electromagnéticos que se transmiten nas aulas dos centros, xa que agora moitos centros imparten as clases con portátiles pola implementación do Programa Escola 2.0. Estes informes deberían facerse máis a miúdo para levar un mellor seguimento e poder reducir dita contaminación. Según Joan Carles López, experto en Xeobioloxía e radiacións do hábitat, o que hai que facer é utilizar a tecnoloxía con sentido común e non abusar delas.

    Convídote a que lle botes un vistazo a este artigo sobre o tema, xa que incorpora datos moi interesantes e dos que eu ata agora descoñecía totalmente. Ademais, inclúe algunhas medidas máis de precaución que todos podemos levar a cabo para reducir os riscos dos que estamos a falar.

    http://www.lavanguardia.com/salud/20130814/54378532218/internet-wifi-moviles-perjudican-salud.html

  • Alberto Villaverde

    Buenos días! Hay muchas teorías respecto a la exposición a este tipo de ondas. Hace no mucho se hablaba de los locutores continuamente en contacto con las ondas radiofónicas. De momento son teorías pero la verdad es que es un tema a investigar...

    Un saludo!