Programa Escuela 2.0 na Comunidade Valenciana

 Ola compañeiros/as: 

Estes días Marta Pérez, Carlota Martínez máis eu estivemos indagando sobre como se integrou a Escuela 2.0 na Comunidade Valenciana. Aquí vos deixamos a nosa presentación para aquelas persoas que lles tocou outra comunidade sepan que sucedeu en Valencia.

Presentación valencia.pdf

É un traballo moi interesante posto que só sabía como se implementara en Galicia mediante o proxecto Abalar. Pero no resto de España, sinceramente, nunca me preocupara por investigar como se desenvolveu Desta forma, leveime unha sorpresa cando lein que Madrid e Valencia non quixeron adoptar dita política, optando por outros modelos. No caso de Valencia rechazárona por un motivos moi peculiares! Invítovos a que vexais a presentación!

Comentarios

  • Carlota Martínez

    La realización de este trabajo me llamó mucho la atención ya que no conocía tan en profundidad tantos aspectos relacionados con la Escuela 2.0. Cuando supimos que tanto Madrid como Valencia no había participado en dicho programa nos asombró, y más aun cuando supimos que cada una creó su propio proyecto.

    En todo este proceso de cambio me parece que lo más relevante es que lo cambios se hagan de una forma gradual y que lo profesores tengan su formación específica destinada a un proyecto tan innovador como este. Otro aspecto que no debemos olvidar es que de nada nos sirve introducir las TIC en el ámbito educativo si no realizamos a su vez un cambio en nuestra metodología de trabajo.