Levanta la vista y apaga la pantalla.

Boas Stellares!!

O outro día atopei en You Tube un vídeo moi interesante acerca da adicción que poden acarrear nalgún caso os dispositivos móbiles ou outro tipo de tecnoloxías novidosas. Sólo que este iba un pouco mási alá. Nel abarca diversos ámbitos da vida cotiá e da sociedade que se modificaron coa chegada das novas tecnoloxías, realmente recoméndovos velo enteiro; tan só dura 5 minutos pero realiza unha crítica realmente elaborada e emotiva de como as relacións entre as persoas estanse deshumanizando. Isto fixo que o encontrara interesante e quería compartilo por aquí.

O vídeo foi creado polo estadounidense Gary Turk. Para que saibades un pouco máis dél, acadou unha fama considerada debido precisamente ao vídeo que vos deixo a continuación, o cal se titula "Look up" ou o que é o mesmo "levanta la vista". Na súa versión orixinal recibiu en torno a unhas 57 millóns de visitas en YouTube chegando a alcanzar a cobertura de canles como a BBC, Fox News ou TIEMPO.

Gary Turk é escritor,cineasta e conferenciante, se queredes ver algún corto ou saber algo máis dél déixovos aquí a súa páxina web : http://garyturk.com/

Aquí tendes vídeo subtitulado ao español:

Como conclusión déixovos unha frase que pode servir de metáfora, do tema que se aborda no vídeo. A frase xa a compartira con vós nunha das miñas entradas e irónicamente é da persoa que patentou o teléfono: " A veces nos pasamos tanto tiempo observando una puerta que se cierra que vemos demasiado tarde otra que se abre". Alexander Graham Bell.

Un saúdo!

_________________________________________________________________________________________

Páxina consultada: http://garyturk.com/about/ o 25 de maio de 2016.

Comentarios

  • Xabier Ramos

    Buenas tardes Rocio! El vídeo es muy bueno! Me ha puesto la piel de gallina sobre todo el momento en el que narra la posible vida que pudo tener y no fue por no preguntar a la chica e ir mirando el mapa en el movil, 

    He de decir que estoy completamente de acuerdo con todo lo que has dicho en tu entrada, pero me gustaría hacer otro matiz, es el relacionado con el lenguaje audiovisual, éste ejerce un papel fundamental en el video, el tono de voz del narrador, la musica triste en las escenas tristes, los cambios de imagen, planos cortos y cambios rápidos para narrar el tiempo que se escapa mientras miramos una pantalla, esto es de gran valor en este tipo de vídeos que se hacen tan virales.

    Te invito a que para comprobarlo veas el vídeo sin sonido y me digas si verdaderamente surge el mismo efecto. 

  • Rocio Dominguez

    Boas Xabier!

    Estou completamente deacordo contigo. A música, os planos, as imaxes, a luz... axudan a crear un clima ou atmosfera determinado, que provoca sentimentos sobre o que se quere contar e como se quere contar. Evidentemente de non ter en conta estes elementos non provocaría o efecto que provoca e ao velo sen sonido perde toda a "maxia" por dicilo dalgunha forma.

    Gracias pola túa aportación e alegrome de que che gustase. Un saúdo! ;)
     

  • Cristina Fiuza Rodriguez

    Hola Rocío! Yo estaba viendo el vídeo en la planta cero de la conchi, la "zona de recreo" o "zona social". Y lo estaba viendo en mi ordenador, con mis cascos y compartiendo mesa con otras cuatro personas que al igual que yo han decidido subir aquí a hacer un descanso después de unas cuantas horas de estudio. Todos nosotros llevamos cascos y estamos viendo una pantalla, ellos las de sus móviles y yo la de mi ordenador. Me pareció curioso escuchar todas las cosas que decía ese hombre y ver la película en estas circunstancias, donde todas las personas que están a mi lado estamos "looking down" jajaja

    Creo que no hay más que echar una paqueña visual a mi perfil en Stellae para darse cuenta de que no soy precisamente una forofa de la tecnología ni de las redes sociales, y tal y como apunta en el vídeo creo que las personas que tienen tanta actividad en este tipo de "inventos" tienen una vida falsa, construida a base de likes y shares... Y sin embargo aquí estoy yo, rodeada de gente, con mis cascos puestos escribiendo todas estas cosas, ya que esto es lo normal ahora, y no acercarse a hablar con otra persona real. 

    Ma parece triste que esta situación sea así, y no creo que esto vaya a cambiar en un futuro cercano, de hecho creo que cada vez nos alejamos más de nuestras vidas reales.

    Gracias por tu aportación, un saludo!

  • Rocio Dominguez

    Ola Cristina!

    En primeiro lugar darche moito ánimo na túa tarde de estudo na Conchi, que espero que esté sendo productiva!

    En segundo lugar, alegrome de que o vídeo chamase a túa atención. Estou deacordo contigo en moitos puntos, realmente eu tampouco son unha gran defensora da forma na que enfocan esta materia.

    Tamén penso coma ti sobre a falsa vida e apariencia que creamos a través das redes, nas que moita xente se obsesiona por "likes" de xente que nin siquiera conoce. Recomendoche botarlle tamén unha ollada a unha entrada que dedico a este tema chamada: Por que temos a necesidade de demostrar que somos felices?

    Nesa entrada abarco a temática de todo o que creamos tras un perfil social de forma breve e acompañado novamente dun vídeo.

    Un saúdo ;)

  • Jessica

    Hola compañer@s!

    Sin duda, se trata de un video muy interesante. En mi caso yo ya lo había visto antes debido a su repercusión mediática como bien indica Rocío. Además, como destaca Xabier creo que el autor ha realizado un buen trabajo a la hora de escoger las imágenes y la música, ya que utiliza elementos que nos resultan cercanos. Al verlo de nuevo me he acordado de otro vídeo parecido “I forgot my phone” de Charlene de Guzman, dónde se observa que una chica que no tiene teléfono móvil no es capaz de “comunicarse” con nadie ya que el resto está conectado a través de los móviles.

    Es indudable que las nuevas tecnologías están cambiando nuestra manera de comunicarnos con los demás pero el problema, como ya se ha tratado en otros blogs de nuestros compañer@s, reside en el uso que las personas realizan de estas nuevas tecnologías. Como se dice, los excesos no son buenos y lo importante es establecer un equilibrio entre esa vida virtual y la vida real. Además, como hemos visto lo largo de estos últimos meses, tanto en las noticias como en las redes sociales, el ir absortos en nuestras pantallas puede acarrear consecuencias fatales, ya que muchos de los atropellos que se producen se deben a que las personas van tan ensimismadas observando su Smartphone que cruzan indebidamente y no son conscientes de ello. 

  • Rocio Dominguez

    Boas Jessica!

    Gracias pola túa aportación, persoalmente non vira o vídeo que deixas no teu comentario e tamén o atopei bastante interesante. Aínda que nalgúns casos ese vídeo o esaxera, o certo e que algunha vez que esquencín o teléfono móvil na casa sentinme "incomunicada", como que me faltaba algo.

    Por suposto que non se trata de dicir que toda tecnoloxía é mala nin moito menos, pero sí que atopo acertado condear o uso excesivo que se fai da mesma coma nestes vídeos. Algúns exemplos que saen nos vídeos son moi reais; creo que todos temos ese amigo co que vas tomar algo e está mirando o móvil constantemente ou temos visto nenos que están con pantallas en lugar de xogar nun parque con outros nenos, e iso é moi triste dende o meu punto de vista.

    Un saúdo e gracias pola túa aportación ;)