Postureo e filtros

Nunha das miñas visitas matutinas a Facebook, atopei unha noticia que mostraba un vídeo no que se critica o que actualmente se coñece como 'postureo'. O vídeo basease na crítica a aquelas persoas, que deciden subir unha foto instantánea a unha rede social como pode ser Instagram, pero que antes debe maquillarse porque se acaba de levantar ou colocar a mesa de estudo para que a foto non resalte defectos nin produza malas impresións. Falo de terceiras persoas, pero podo incluirme a min mesma dentro deste grupo, pois quen non subiu algunha vez unha foto dun prato de comida moi apetitoso que preparou especialmente así para que a foto fose máis bonita? 

Este feito lévamea pensar en todo o que a materia de Tecnoloxía Educativa nos aportou no momento, xa que as fotos, ao igual que a información, poden ser falsas ou non totalmente verdadeiras. Por propia experiencia, podemos saber que, en moitas ocasións, as fotos que subimos ao igual que moita información, non son totalmente reais. Como podemos diferenciar a realidade daquilo que é editado?

O chamado postureo, lévanos a ocultar en moitos momentos a nosa verdadeira forma de ser porque, como o vídeo critica: quen se levanta pola mañá maquillada e peinada para sacar unha foto? Cantas veces podemos chegar a cambiarnos de roupa para sacar unha simple foto? 

Dende o meu punto de vista, editamos a nosa vida dunha forma ou outra, para recibir me gusta dos demais e que non nos critiquen. Moitas veces recibimos me gusta que as persoas, incluso fan sin querer. Creo que deberiamos preocuparnos polo que a nos mesmos nos gusta, por como nos gustamos e subir unha foto libre de flitros e postureo.

http://elpais.com/elpais/2017/03/17/videos/1489771199_637456.html?id_externo_rsoc=FB_CM

Este é o link do vídeo. Gustaríame saber as vosas opinións. Gracias!

Comentarios

  • Ainhoa

    Hoy he publicado una entrada en mi blog con una canción como protagonista, muy relacionada con las noticias que comentas (a las que también he hecho referencia) y estoy totalmente de acuerdo contigo Sandra, vivimos pendientes del qué dirán y de aparentar hasta extremos que al final en muchas cuentas de redes sociales se forman personas totalmente paralelas que nada tienen que ver con la real. Para mí tiene mucho que ver con la autoestima, con lo que somos y nos gustaría ser, y cómo nos inventamos en instantáneas ese mundo ideal que nos gustaría alcanzar pero nos es demasiado complicado.

  • Angela

    Estoy muy de acuerdo con mis compañeras. Hoy en día vivimos en un mundo en el que le damos mucha importancia a la perfección, pero en este punto tenemos que darnos cuenta que somos personas y que el término de perfección es muy relativo. Con respecto a lo primero, indicar que son los pequeños "fallos" o peculiaridades que probablemente nos identifican y hacen que seamos como somos y como tales forman parte de nuestra forma de ser y no se deberían de ocultar. De este modo, deberíamos de valorar más lo que somos en lugar de intentar ser o querer aparentar alguien que no somos. En cuanto al segundo aspecto es importante mencionar que lo que para uno es perfección para otro no lo es.

    El mundo virtual, en el que cada vez es más fácil manipular, ya no solo prepararnos para sacar una foto sino que retocar la misma para que sea aún más espectacular , puede afectar sobre la autoestima de numerosas personas, viéndose muy afectados los jóvenes.

    En este punto considero que es fundamental aprender que lo que se puede ver en internet no siempre es real ni tampoco es importante presentarnos de un modo espectacular, sino que tal y como somos realmente. Esto podría ayudar a evitar numerosas problemáticas con las que nos podemos encontrar en la actualidad, especialmente relacionado con los jóvenes.