Auto draw

Moitos de nós sabemos que moita da tecnoloxía que existe mostra axuda a diferente tipos de persoas, é dicir, tanto a aquelas que non padecen ningún tipo de deficiencia ou diversidade funcional, como aquelas que sí que as padecen e as cales son un gran porcentaxe da nosa poboación. 

Existen diversas ferramentas tecnolóxicas que axudan a facilitarnos a vida cada día en diversos ámbitos, como por exemplo google maps que nos mostra a ubicación do lugar onde queremos ir, o propio whatsapp que nos axuda a comunicarnos cada día con persoas cercanas ou que se encontran a kilómetros, o twitter ou facebook, nos cales podemos publicar fotos ou certa información persoal como informativa, e incluso estar en contacto con amigos. 

Ademais da existencia de estas, que son as máis comúns, existen outro tipo de ferramentas para as persoas que teñen diversas dificultades cada día, entre estas podemos atopar o lector electrónico para persoas con ceguera, transportes especializados para o seu desplazamento, sillas de rodas autoguiadas, etc...

Pos ben, Google acaba de crear outra Apps que axudará as persoas que non sepan dibuxar a poder facelo, ésta recibe o nome de AUTO DRAW. Esta ferramenta sirve para dispositivos móbiles, tablets ou en ordenadores onde a través dos trazos que realices na aplicación acaba por adiviñar o dibuxo que se queira realizar, e incluso propón debuxos prediseñados. Esta aplicación foi creada por Erin Butner, Pei Liew, Tori Hinn, Simone Noronha e a ilustradora Julia Melograna (dentro dos laboratorios da compañía de google), teño que destacar que por aora é gratuíta.

Despois de enterarme de esta nova ferramenta, que a propia empresa de Google creou, considero que pode ser de gran axuda para nenos/as que teñan problemas para poder debuxar como aos seus compañeiros, o cal lles facilita a integración e incluso a realización de tarefas educativas. Ademais, existen moitas persoas adultas que non saben debuxar ou incluso non se lles da moi ben, polo que lles vai facilitar a realización de debuxo. 

Ademais, serviría para a realización de esquemas que se fagan con diferentes debuxos, para traballos, murais, etc,... Sen duda seguen aparecendo aplicacións que nos intentan favorecer a vida e facela máis fácil, o cal me fai pensar que si con este tipo de Apps, nun futuro non lle poñeremos o mismo esforzo e interese por facer algo noso, pola nosa man, xa que coa existencia destas novas ferramentas teremos casi todo feito. 

Creedes que é algo positivo? ou en cambio poderanos prexudicar? Espero as vosas respostas :)

Referencias bibliográficas:

Alcántara, A.M., (16 de abril de 2017). This New Drawing Experiment From Google Is Insanely Addicting. Popsugar. Recuperado de https://www.popsugar.com/news/Google-Auto-Draw-43424279

GloboVisión información responsable y veraz. (14 de abril de 2017). Google lanza Auto Draw, una herramienta para dibujar. Recuperado de http://globovision.com/article/google-lanza-auto-draw-una-herramienta-para-dibujar

La criatura creativa (2017). Auto Draw, el último invento de Google para ayudar a los que no saben dibujar. Recuperado de http://lacriaturacreativa.com/2017/04/13/auto-draw-ultimo-invento-google-ayudar-los-no-saben-dibujar/

La Tribuna  (13 de abril de 2017). Auto Draw: La nueva aplicación de Google para dibujar online. La Tribuna. Recuperado de http://www.latribuna.hn/2017/04/13/auto-draw-la-nueva-aplicacion-google-dibujar-online-video/

Comentarios

  • Nerea Patiño Fontenla

    Hola Milagros. 

    Ante una publicación como esta, es dificil no pararse a reflexionar y mostrar la opinión de cada uno de nosotros y más, si tenemos en cuenta que en nuestro futuro ejercicio profesional dentro de la rama educativa estaremos en contacto con una gran variedad de seres humanos, con o sin diversidad funcional. Ante la cuestión que planteas de si es positivo contar con herramientas para facilitar el día a día o si, por el contrario, pueden resultar perjudiciales, debo indicar que me posiciono claramente a favor, siempre y cuando las herramientas tecnológicas que se empleen para diversidad funcional no sean sustitutas de alguna de las habilidades que pueda desempeñar una persona por sí misma, o bien, sustituyéndola le repercuta en la mejora de sus habilidades, si es que existe posibilidad de mejorar sin apoyo. En mi opinión, estas herramientas facilitan el día a día de muchas personas con diversidad funcional mediante diferentes aplicaciones tecnológicas, puesto que les ayudan a desarrollar tanto la inteligencia como la memoria, la atención, la percepción, etc. haciendo mejorar así sus habilidades, actitudes y destrezas dentro de diversos ámbitos con los que se desee trabajar. En concreto, a través de la nueva herramienta que se menciona (Auto Draw) se pueden obtener múltiples beneficios, tanto para personas con o sin diversidad funcional. El empleo de esta herramienta, a bote pronto, me parece de lo más interesante y no creo que sea sustituta de una habilidad que cada uno pueda hacer por sí mismo, puesto que se trabaja de forma diferente y las finalidades, por tanto, no pienso que sean las mismas. 

    Estaré atenta a nuevas opiniones y comentarios dentro de esta publicación, para tener en cuenta las aportaciones y perspectivas de los demás. 

  • Milagros

    Hola Nerea!! 

    Por aora non se sabe máis sobre esta nova aplicación que nos proporciona Google, sen embargo saber debuxar es unha das poucas habilidades que cada un de nós realizamos, uns mellor ca outros claramente jajaaja. Esta App vexoa máis destinada cara a persoas con certas dificultades xa que pode proporcionar máis axuda en mobilidade nas mans e incluso a aumentar a imaxincación. Estou de acordo contigo en que mentras estas novas ferramentas non se interpoñan nas habilidades que eles mesmos obteñen, sempre serán aceptadas polo que poden aportar a nosa sociedade. 

    Moitas grazas polo teu punto de vista.

  • Andrea

    Buenos días chicas.

    Interesante aplicación de la cual no tenía conocimiento, creo que puede ser una gran ayuda para aquellas personas con algún tipo de dificultad de movilidad, por ejemplo.

    Pero no dejo de apreciar un posible peligro para la potencialidad de la creatividad; me da miedo que un simple click pueda llegar a poner en peligro los trazos de un dibujo a mano y solape la creatividad de todos y todas.

    Espero leer más opiniones y poder posicionarme claramente a favor o en contra de dicha aplicación.

  • Sandra Araujo Javier

    Hola Mila!

    Páreceme interesante o que comentas sobre esta nova aplicación e todas as novedades e facilidades que ofrece, aínda que tamén podo apreciar certas desvantaxes.

    A creatividade das persoas é unha das calidades máis importantes a desenvolver, xa que unha boa exercitación da mesma pode facer que os máis pequenos cheguen a ser persoas existosas. Paréceme totalmente apropiada a aplicación, como di algunha compañeira, para persoas de mobilidade reducida ou dificultades para moverse que non poden disfrutar da arte de debuxar. En cambio, creo que as persoas teñen unha capacidade de crear increíble e moitos detalles que nos parecen insignificantes, pero que en realidade teñen moita relevancia, poderían quedar suspedidos no aire.

    As tecnoloxías axudan a avanzar en todos os ámbitos da vida e da sociedade, pero hai virtudes humanas que ningunha aplicación poderá superar.

  • IriaPG

    Hola Milagros, me ha parecido muy interesante tu publicación. Tal y como han comentado con anterioridad algunas de mis compañeras, yo también creo que esta aplicación podría ser muy útil con sujertos que presente algun tipo de diversidad funcional. A su vez, yo también temo por la creatividad de los usuarios que la usen. La imaginación ya se halla, a mi parecer, demasiado pisoteada en estos tiempos y esta aplicación podría empeorarlo todo pues las personas tendemos a ir a lo facil y la creatividad es algo que a las veces cuesta. Aún así, es una idea que me gusta mucho, y creo qye se debería de enfocar como una herramienta de uso especifico y ocasional para ciertas actividades en contextos determinados.