¿Has pensado en todo lo que pierdes al mirar el móvil?

Hace unos días visualicé este vídeo en la televisión y me pareció muy relevante compartirlo ya que es la realidad de nuestros días. Miramos alrededor de 100 veces el móvil al día, cuandos nos despertamos, antes de comer, después, o mientras comemos, antes de dormir...Con ese tiempo invertido en mirarlo, en el que se incluye la visualización de nuestras redes sociales, whatsapps, o en definitiva, mirarlo por costumbre, nos perdemos grandes cosas como puede ser la que se refleja en este vídeo. Lo peor de todo, es que con el tiempo, esta situación se está agravando.

Posiblemente, nuestra generación sea una de las que más lo están notando, ya que nosotros en los recreos jugábamos al escondite, pilla-pilla, fútbol, y no teníamos ningún aparato electrónico. Ahora, incluso se llevan los teléfonos móviles a la escuela, y también los más pequeños. ¿Es culpa nuestra o es culpa de la sociedad en la que estamos inmersos? Y, vosotros, ¿Qué opináis?

Comentarios

  • Sonia Tarrío

    Hola Cristina! Moi interesante e moi importante a idea que aquí presentas. A verdade que non me percatei deste vídeo nin na televisión nin nas propias redes sociais, que como ben indicas, as revisamos de forma constante.

    Penso que actualmente estamos diante dunha nova drogodependencia da que aínda non somos conscientes dos perigos e riscos que pode acadar. Hoxe en día, se nos deixamos este aparello electrónico na casa parece que nos falta algo esencial, como se nos fora a pasar algo por estar incomunicados tecnolóxicamente.

    Ademáis, tamén é preciso analizar e parar a pensar sobre qué utilidade lle damos ao móvil cada vez que o miramos, xa que en numerosas ocasións accedemos a contidos en redes sociais que non son do noso interese, ou simplemente para consultar a data e hora na que nos atopamos.

    Como futuras pedagogas penso que é unha realidade na que debemos actuar como tamén establecer unha adecuada conduta frente este ámbito.

    Invito aos demais compañeiros a coñecer o seu punto de vista sobre este fenómenos tamén! Vós tamén pensades que presentades un pouco de adición ao móvil?

    Un saúdo!

  • Ángela González Villa

    Hola chicas! No meu caso sempre fun consciente da gran adicción que teño o móvil, chegando a velo demasiadas veces ao longo do día, de todos modos, considero que, cando me atopo en sociedade, ou ocupada, teño a capacidade de esquecerme del por un tempo

    Dende o meu punto de vista, considero que a ferramenta para acabar con esta dependencia ao móvil e a educación, educando dende cativos a controlar a adicción o móvil, saber utilizalo de modo responsable e controlado, e aprendendo a non deixar de lado todo o que temos arredor (momentos e persoas) por estar pendentes do noso dispositivo móvil. 

  • Alejandra Garcia Pazos

    Boas Cris! Acabo de ler a túa entrada e paréceme moi interesante o que comentas. Está claro que estamos nun momento no que vivir sen un aparello electrónico cerca é impensable, pero como dixo a nosa compañeira Sonia non somos conscientes dos perigos ós que nos podemos enfrentar, ben sexa por sobreexposición na rede ou por cuestións de adiccións. Aínda así, estamos continuamente da man con moitísima información, o cal tamén nos fai enriquecernos.
    Por suposto todo en exceso é malo, asique dende a educación debemos traballar estes aspectos.
    Un saúdo

  • Uxía Adán

    Ola a todxs! Estou totalmente de acordo con vós, e coa túa entrada Cristina, estamos a perdernos moitas cousas por o uso excesivo dos teléfonos móbiles. A "drogodependencia" da que fala Sonia é innegable, pois na miña vida diaria podo observar como, por exemplo, cando vou a tomar algo con amigos, todos estamos pendentes do móbil sen desfrutar do momento. Pero que podemos facer para cambiar esta situación?

    Cando lin a entrada acordeime dunha noticia que saíu fai tempo na que afirmaba que en Holanda se instalaran un semáforos no chan para as persoas que non levantan a cabeza nin para mirar para cruzar.

    Esta noticia sorprendeume moito porque reflexionando un pouco comecei a preguntarme: Isto é a solución adecuada? Non sería mellor educar no uso adecuado dos móbiles? É unha solución "fácil"?

    Un saúdo!!

  • Sara Piñeiro

    Hola, compañeras! Muy interesante todo lo que comentais, tanto en cuanto a vuestras opiniones, como los diferentes recursos audiovisuales expuestos. En cuanto a lo comentado por Sonia, es totalmente cierto de esa necesidad excesiva que se ha ido creando en nosotros, y ahora, también en los más pequeños, y como parece ya estar totalmente normalizado. Este hecho se muestra claramente con el vídeo que nuestra compañera Uxía nos revela. Es increíble que las decisiones tomadas para hacer frente a esta cuestión sean las de implantar un semáforo en el suelo, en lugar de sensibilizar o (re)educar a las personas, y a la sociedad, en general, de esta problemática.

    Así mismo, estoy de acuerdo con vosotras, que desde la educación deben de tomarse las adaptaciones e iniciativas pertinentes para solventar esta cuestión. 

    Un saludo a todxs!

  • Lucía Lareo

    Buenas tardes, considero muy interesantes todas las ideas que habéis ido comentando a raíz del vídeo de Cris, y pienso que este tiene un trasfondo enorme. 

    Con relación al uso de los móviles, concretamente por parte de los más pequeños, he recordado una noticia de la cual ya he hablado con anterioridad en mis publicaciones. Esta tiene por título "Antonio Rial: <<¿Qué hacer si le regalan un móvil a tu hijo de nueve años? Pues devolverlo?>>", y fue publicada en La Voz de Galicia. ​En dicha noticia se le hace una entrevista al profesor de psicología de la USC Antonio Rial, quien está investigando sobre el efecto que causan las redes sociales en la salud mental y advierte que "todo esto está aún por explotar". Os invito a que la leáis porque es ciertamente interesante. 

    https://www.lavozdegalicia.es/noticia/educacion/2018/04/23/regalan-movil-tu-hijo-nueve-anos-pues-devolverlo/0003_201804G23P41991.htm

    Un saludo, y gracias por vuestras aportaciones!

  • Lucía Rico

    Bos días rapazas!

    Este é un vídeo realmente interesante, Cristina. Con respecto á pregunta que formulas, ao meu parecer, fómonos acostumando tan paulatinamente ao móbil que xa non somos conscientes do tempo invertido mirando unha pantalla. Considero que xa miramos o móbil por instinto, aínda sabendo que non teremos notificacións, mensaxes ou chamadas.

    Ningúen nos educou para saber como afrontar estes cambios na sociedade, como afrontar a introdución dos teléfonos móbiles e as súas aplicacións no noso día a día. En defenitiva, non se nos educou para facer un bo uso da tecnoloxía. Sendo positiva, creo que esto pode cambiar. Débese crear conciencia, posiblemente dende as aulas, para facer ver o que o bo uso, e pola contra o que é o abuso das tecnoloxías.

    Un saúdo!

  • Yaiza

    Hola! 

    Me parece un anuncio muy realista para los días que corren, pero también, me parece muy irónico que lo patrocine una marca de telefonía movil que se dedica a vender dispositivos precisamente para que no dejemos nunca de estar conectados. 

    Con respecto a la pregunta que formulas, creo que si, es mayoritariamente culpa nuestra, estar todo el dia pegados al móvil actualizando nuestras apps, hablando por whastapp, etcétera. Aún así parte de culpa también la tiene la sociedad en general, ya que tenemos el pensamiento de que debemos estar al tanto de todo lo que pasa en el mundo todo el día, desde que nos despertamos hasta que nos acostamos.