Ter o móbil ao lado cando estudas pode afectar á túa aprendizaxe

Por Sonia Tarrío Comentarios (1)

Debido ao momento que estamos a presenciar cos exames á volta da esquina e, en vista dun debate xurdido en clases anteriores sobre a presencia e uso do teléfono móbil nas aulas escolares, pareceume interesante compartir unha noticia que me atopei no xornal de La Voz de Galicia sobre este tema.

Trátase dun estudo levado a cabo sobre a influencia desta tecnoloxía móbil nos resultados académicos. É dicir, si estar en contacto co dispositivo pode afectar ao proceso de aprendizaxe.

Os resultados presentan que no estudo se constatan pérdidas de concentración nos alumnos que podían facer uso ou estar en contacto co móbil.

Qué opinades sobre esta realidade? Levaranse a cabo modificacións ou iniciativas nos procesos de ensinanza-aprendizaxe sobre esta medida?

Facilítovos o enlace da noticia por si vos suscita interese ou curiosidade este estudo. Un saúdo e ánimo co estudo para os exames!

 

Almarza, O. (2018). Tener El Móvil Al Lado Cuando Estudias Puede Afectar A Tu Aprendizaje. Voltaico.La Voz de Galicia. Recuperado de https://voltaico.lavozdegalicia.es/2018/05/movil-estudiar-consecuencias-aprendizaje/

Comentarios

  • Reyes

    Hola Sonia!

    Me parece muy interesante el planteamiento de este tema en el blog, ya que en la actualidad el uso del móvil está tan incorporado a nuestras vidas que a veces no somos conscientes hasta que punto estamos enganchados a este dispositivo, lo que nos provoca una gran dependencia.

    Por este motivo, estoy de acuerdo con la afirmación de que los móviles influyen negativamente en la concentración del alumnado debido a que, al estar continuamente pendiente de este dispositivo y de sus aplicaciones, la atención disminuye y, por consiguiente, dificulta el proceso de aprendizaje.

    Pese a ello, considero que otros dispositivos como los ordenadores o las pizarras electrónicas si que pueden ser muy útiles en las aulas, además de ayudar en el aprendizaje de nuevos conocimientos por parte del alumnado.

    Un saludo.