Alba Senande Fernández

Son unha persoa con moitas virtudes (alegre, traballadora,...) pero tamén con moitos defectos (cabezota, perfeccionista,...) que me fan ser o que son

Diario das sesións na clase

Logo destas dúas sesións semanais de clase, considero importante valorar as diferenzas entre asesoramento e orientación xa que, ata ese momento, non tiña moi claro se existía separación entre ambos termos e si fose verdad en que aspectos. Decateime de que si son conceptos distintos debido a que o asesoramento é indirecto, iniciado polo cliente e asimétrico; mentres que a orientación é directa, iniciada polo orientador e asimétrica. Sen embargo, creo que na práctica existen determinadas situacións nas cales non se pode diferenzar porque ambas dependen unha da outra ao mesmo nivel sen ter a necesidade de que unha se inclúa na outra, en contraposición ao que determina a normativa galega ao citar que o asesoramento é unha función da orientación.

Nesta sesión, tamén analizamos máis profundamente a definición de asesoramento, o que me permitiu ver todas as accións que inclúe e o diversas que son; sen embargo, eu destacaría AXUDAR xa que dende o meu punto de vista é a función predominante do orientador ao incluír todas as demais. Tamén falamos dos escenarios en educación nos que se encontra o asesoramento e que son máis amplos do que creía nun primeiro momento ao incluír: formación permanente do profesorado, inspección educativa, orientación escolar e innovación educativa polo que o asesor debe estar formado en todo elos, en contraposición ao que se fai na formación inicial ao traballar unicamente e de forma moi por riba a orientación escolar.