Sairemos como galegos!

Está circulando estos días por las redes sociales el último anuncio de Gadis, y como me ha encantado, lo comparto para que lo podais disfrutar.

Porque é posible que os galegos sexamos os que máis formas temos de chamarlle á choiva. Pero todas, todas escampan.

image

 

Buen fin de semana para tod@s  Smile

 

 

 

Comentarios

  • CVP

    Me encanta! :D Me quedo con la de:
    "Porque os galegos podemos ser o fin da terra e o centro do Universo"

    Wink

  • José Vázquez

    A mi también me encanta. Gadis siempre nos sorprenden con sus anuncios. Se ve que hay buenos asesores detrás.

    Al igual que Cristina, me quedo con esa frase, pero también con esta otra: "Á crise lle diremos, vaite e non volvas" porque tal y como dice el título del video "Sairemos como galegos!".

  • Montse Pereiro Arias

    Encantame Esti!! Este é un deses vídeos que podes ver varias veces seguidas e non te cansas de velo. Como sempre... Gadis nunca defrauda cos seus anuncios. Quédome coa frase "porque é posible que os galegos sexamos os que máis formas temos de chamarlle á choiva...pero todas, todas escampan" ;)

     

  • Mª Cristina Sánchez Martínez

    Me encanta!!! Laughing la verdad es que Gadis nunca defrauda con sus anuncios, los que siempre nos traen un mensaje que nos envuelve a todos y nos hace sentir muy identificados y orgullosos de nuestra tierra!! estoy de acuerdo con José Luis en que detrás de estos anuncios se ve que hay muy buenos asesores, ya que siempre triunfan. También me quedo con la frase "porque é posible que os galegos sexamos os que máis formas temos de chamarlle á choiva...pero todas, todas escampan" Wink

  • yolanda llorente cuesta

    la verdad que es muy muy grande este anuncio... Yo no soy gallega, pero me encanta y la verdad que es muy verídico todo lo que dicen

  • María Gómez Rodríguez

    Hola Estíbaliz a min como galega tamén me encanta este video. Como dí José Luís a verdade e que os de Gadis deben ter moi bos asesores que os guien para facer tan bos anuncios .  A min fixome moita gracia cando a nena dí o de "lo que les preocupa es lo de la sobrina de riego" como sempre a inxenuidade e inocencia dos nenos que tanto nos fai rir. E  as frases que máis me gustaron foron: " Á crise diremoslle vaite e non volvas" e a de " Os galegos podemos ser a finda terra e o centro do universo" ainda que ningunha das frases ten desperdicio.

  • Rosario Dominguez Oviedo

    A mi también me encanta el vídeo!! Y como gallega siento un profundo orgullo al ver historias como estas que reflejan perfectamente la forma de ser y el pensamiento de los gallegos. 

    Y sobre todo me quedo con los protagonistas: los niños, pues ellos son el futuro. Además me gusta el mensaje que se intenta transmitir a través del video, un mensaje de esperanza y positivismo. El futuro, representado por los niños, cargado de optimismo y motivación. Espero que así sea!

  • EU

    Un vídeo impresionante e emocionante como todos os de Gadis; a mellor forma de publicidade e non intentar facer publicidade. Cando alguén aposta por uns bos asesores publicistas este é o resultado! 

    " Orgullo desta Terra, sempre verde, porque me dixeches que era un xardín "

    Deixovos un vídeo que merece a pena escoitar, aínda que sexa longo, prometovos que se fará curto.