Tecnoloxía das posibilidades.

Acabo de leer por casualidade un artigo que viña nun xornal do 2007, donde se comentaba o gran avance tecnolóxico nos últimos tempos, donde para comunicarnos con unha persoa, xa non era necesario ir a visitala ou utilizar o teléfono, senón que o internet posibilitábanos un amplo abanico de alternativas. Sen embargo, falaban de que ese avance tecnolóxico se debería ampliar tamén á educación,para que aqueles alumnos que por calquera motivo non puidesen asistir á clase, tiveran unha enseñanza igual que os si asistentes. Parece mentira, pero en 5 anos o cambio en este tema é notablemente visible. Na actualidade existen grandes posibilidades de formación a distancia de xeito on-line. E esta non é unha cuestión só aplicable na educación, senón que eu mesma coñezo un exemplo real aplicado ao mundo laboral : unha empresa, que coa baixa por maternidade da súa secretaria, lle deron a posibilidade a ésta de facer o seu traballo na casa de xeito on-line e ao ver a eficacia dos seus resultados, ésta pode seguir facendo o seu traballo dende a casa tempo despois.

Está claro que a tecnoloxía non solo aporta resultados positivos, pero nestes casos, creo que ofrece grandes posibilidades á sociedade para o seu desenvolvemento, dándonos grandes facilidades, e comprobando que os resultados poden ser igual de bos e incluso mellores ao traballar nun ambiente que nós mesmos creamos.

Para rematar deixovos unha cita que me gustou especialmente.

" A tecnoloxía non é un fin en sí mesma, senón un medio entre a sociedade do coñecemento e o desenvolvemento mundial. "

Comentarios

  • Irene Álvarez

    Esta claro que la tecnología, como muchas otras cosas, tiene su lado positivo y su lado negativo. No se si lo tienes escuchado, pero se dice que cualquier cosa en exceso no es buena, así que podríamos aplicarlo a este tema.

    Me parece muy interesante lo del caso que conoces. La verdad es que ese tipo de avances son muy positivos. Yo conozco gente que por motivos X no pudieron acabar sus estudios cuando eran jóvenes, y ahora gracias a la universidad a distancia, al mismo tiempo que trabajan, se están sacando una carrera. Están realizando sus sueños que un día tuvieron que dejar de lado.

  • Bárbara Saá

    Emplear las T.E. para facilitar la vida de las personas y para apliar las posibilidades de formación de las personas es algo que caracteriza  mucho a las TICs. Todo con un control y resposabilidad es positivo, pero siempre con unos límites y adecuándonos a las características personales de cada persona, ya que no todos los casos son iguales y se deben emplear con una finalidad positiva y sin caer en el abandono.

  • Lorena

    Leyendo esto me parece bien que se preocupen x la educación a distancia, pero no estoy de acuerdo con que se pueda implantar en cualquier nivel, ya que por ejemplo, un niño de 8 años que está enfermo, pueda seguir la clase on-line, cuando aún no tiene ni la madurez, ni la responsabilidad que te exige este tipo de aprendizaje. Pienso que está bien, pero para determinadas edades y cursos.

    Sin embargo, si que me parece bien, que si estás de baja maternal y por voluntad propia quieres seguir trabajando pero a distancia durante unos meses mientras no te recuperas, se te brinde esa oportunidad; ya que además la vuelta a la "rutina" nunca será tan dura.