A publicidade xoga coas nosas emocións

Fai uns días puiden ver nun anuncio de televisión unha frase e unhas imaxes que me deixaron pensando uns intres. 

Trátase do último anuncio de Audi, co cal a través da seguinte cuestión ¿para que sirve la tecnología si no es para emocionar? nos mostra o seu último modelo de automobil. Con todo, son algunhas das imaxes empregadas ás que che fan plantearte ata que punto se intenta influir nos sentimentos e emocións das persoas. Dentro destas imaxes destaco unha parte na que se mostran as imaxes dunha ecografía e a emoción que presenta a nai ao vela, e por outro lado un pequeno fragmento no cal se observa como unha rapaza xorda, escoita por primeira vez a súa propia voz. 

Atendendo a isto, e facendo referencia ao comentado nunha das sesións interactivas, coido que a influencia que xera a publicidade en moitas ocasións non só afecta a que ti queiras comprar unha cousa senón que xoga cos teus sentimentos co que ti sintes ao ver algo, coas emocións que expresas, pero en realidade, a tecnoloxía serve para emocionar? ou é máis ven algún feito en concreto o que nos emociona? A tenor do dito, hai uns días no programa El Hormiguero, unha rapaza puido camiñar grazas a un Exoesqueleto, neste sentido coido que as tecnoloxías si nos emocionan sobre todo no eido dos avances en medicina.

Mais isto non é todo e xogar deste xeito coas emocións das persoas coido que non é a maneira máis ética de facer publicidade, mais está claro que estamos a falar de publicidade e en temas publicitarios todo vale. Que opinades vos deste tema?, coñecedes algún exemplo que amose o que eu estou a dicir?

Aqui vos deixos os enlaces dos distintos videos, para que poidades opinar sobre o que eu comentei. 

 

Comentarios

  • Talia Rodriguez Arribas

    Personalmente creo que la publicidad juega mucho con acciones cotidianas para llegar a lo más profundo de las personas. Con esto quiero decir que siempre cuentan con cosas "claves" que nos pasan a muchas personas, con problemáticas comunes, con cierto estereotipos...todo ello para llegar a nosotros y llamar nuestra atención. Por lo tanto no creo que sea la tecnología la que emocione, sino lo que tiene detrás (todo el trabajo que hacen ciertas personas para mejorar objetos).

    Uno de los anuncios que más me llego dentro fue el último de Gadis:

    Pero, ¿por qué? Porque cuenta con todo lo que hace falta para llamar la atención de los gallegos, utilizando estereotipos y frases típicas de la mayoría de los gallegos, como pueden ser malo será o "non choveo que non escampara". Por otra parte hacen mención a la crisis en la que estamos metidos todos, cosa que llama nuestra atención también y por otra parte está hecho en su mayor parte por niños. Analizandolo un poco más profundamente, nos damos cuenta que en el salen muchas tecnologías; al principio sale una televisión de plasma, un ordenador encima de una mesa, salen teléfonos móviles y hasta la red social "tuenti". Entonces, yo me pregunto si de forma transversal están anunciando también todas esas cosas que he nombrado antes. A veces no nos damos cuenta de que hay tecnología hasta dentro de la propia tecnología.

  • Sara Cancelo Pereiro

    Estoy muy de acuerdo con lo dicho. No creo que sea la tecnología la que por si misma la que nos emociona, si no que el papel que esta pueda jugar en nuestras vidas. Como tu ejemplo del Hormiguero, esta empleo de la tecnología y la revolución de calidad de vida que puede aportar es la que puede llevar a las personas a sentirse más emocionado, ya que supone un gran avance y cambio a mejor.

    Sin embargo, como comentáis, la publicidad es la encargada de tratar de, en pocos segundos, llegar a lo más profundo de nuestras emociones, para despertar una necesidad y unos sentimientos positivos y no racionales (sino los anuncios promoverían la lógica). En mi caso me llaman la atención los de las marcas deportivas, que tratan de venderte la ropa como si con ella te convirtieras ya en un atleta profesional, con eslóganes en los que motivan a la consecución de todos nuestros logros (“impossible is nothing”, “Just do it”, etc.).

  • coral lopez lozano

    Estou de acordo co que ambas decides, nos últimos anos temos moitos exemplos que nos fan ver como a publicidade parte dos nosos gustos e daqueles aspectos cos que nos sentimos identificados.

    Así mesmo, como di Talía nalgúns casos mostranse outras tecnoloxías dentro do mesmo anuncio, é publicidade encuberta ou simplemente estamos tan influenciados por estes medios que é imposible non facer mención detes? Creo que calquera tipo de tecnoloxía inflúe en nós e por tanto e inevitable non facela ver en temas tan cotidianos como a publicidade, posto que sen dúbida o seu obxectivo e acercarse e influír en nos.