Tecnoadicción

Buscamos unha sociedade libre e igual para todos, pero do que non nos damos de conta, é de que somos unha sociedade totamente dependente das tecnoloxías. Quén non ten un móbil hoxe en día? Sen contar os extras que cada vez nos entusiasman máis: unha cámara con máis megapíxeles, tarifa plana de Internet, máis aplicacións... e todo para que? se imos a estar falando por WhatsApp coa persoa que temos ao lado. Sociedade ilóxica onde as haxa...

Buscamos o que non temos, estamos desexando que sala o novo modelo de móbil, o novo ordenador... para que, en 2 meses, este xa estea anticuado e volvamos a desexar a novidade que agora é a última moda. Deixámonos guiar polo que grandes empresas nos ofrecen e esquencemos o que xa temos e que nos é suficiente. A palabra moda está sobrevalorada.

http//ccaa.elpais.com/ccaa/2012/03/27/paisvasco/1332874592_419715.html

Comentarios

  • Iria Rodríguez Iglesias

    Estou moi de acordo, somos esclavos ao 100% das tecnoloxías, non podería decir que sexa malo, pero o que teño claro é que non somos libres desde o momento no que dependemos para todo de un móbil ou de Internet, esa falsa necesidade de consultar un millón de cousas por minuto, nas que non profundizamos, esa nova forma de ler que vimos nas primeiras clases. 

    Invítocos a realizar un pequeno "experimento" e pasar unha semana sen estas ferramentas, ahí realmente nos preocuparíamos e seríamos conscientes do estrés que nos produce vivir sen esta tecnoloxía.

  • Iria Gonzalez Fernandez

    Yo también estoy de acuerdo con la opinión de mis compañeras, la sociedad de hoy en dia está tan absorta en emplear su tiempo a las nuevas tecnologías que se olvidan de cosas verdaderamente importantes.

    La dependencia a este tipo de aparatos puede llegar a niveles que ninguno ahora mismo podemos imaginar, no digo que no sean necesarias ni mucho menos, sino que tenemos un concepto erróneo hacia ellas. Muchas personas dejan de atender a ámbitos de su vida diaria por estar sumergidas en este mundo,y por lo tanto, desde mi punto de vista, desperdiciando muchas de las cosas esenciales de la vida.

  • Jénifer

    Me encanta esta relexión, sobre todo porque ultimamente me he tenido que quedar sin ordenador obligatoriamente porque este se me estropeo. No he podido estar más de 2 días sin ordenador y me compre otro, porque para arreglarlo tenia que esperar un mes.

    Yo creo que esa dependencia la creamos nosotros, porque por ejemplo en mi caso pues necesito conectarme a internet y tener ordenador para hacer trabajos (sobre todo a estas alturas del curso) pero ya no nos planteamos hacerlos a mano,es decir, utilizamos el ordenador para mejorar en nuestro dia a dia y hacerlo más sencillo.

    Lo que pasa es que llevamos todo al estremo entonces acabamos depèndiendo de cosas que no nos hacen falta, ejemplo, aplicaciones del movil xD

  • Miguel

    A ver, pero es que siempre hemos sido esclavos de la tecnología. No es una novedad. ¿O acaso no retocedemos 300 años de golpe cuando se nos va la luz? La tecnología hace que seamos dependientes de ella. El objetivo de toda tecnología es alcanzar un objetivo, solucionar un problema que sin ayuda o solución que buscamos no podríamos resolver.

    Con las TICs pasa algo parecido y diferente: las TICs nos han facilitado la vida en muchas cosas, haciendo más fáciles algunas tareas o acciones, por ejemplo, hacer un trabajo a máquina y hoy en día a ordenador antes que a mano; pero también ha creado necesidades que hasta ese momento no existían, como puede ser el estar conectado a una red social o el acceso a internet y todo el abanico de oportunidades e ideas que se abre ante nuestros ojos. El problema es cuando nos intentan vender que tenemos una serie de necesidades que en realidad no tenemos. Ahí juega el papel del marketing, el engaño, el hacer creer algo que no es verdad y un largo etcétera. Hay que estar atentos/as y darnos cuenta de qué es lo que verdaderamente nos hace falta. ¿Necesitamos el último modelo del Iphone si ya tenemos el más reciente? ¿De verdad queremos un pen-drive de 16Gb para los apuntes de clase? Personalmente, creo que no hace falta tener el último modelo de todo para sacarle el máximo partido a las cosas. De hecho las primeras ediciones de cualquier producto las acaban volviendo a sacar porque se detectan fallos y después, por la nueva versión por la que has de pagar otra vez, pues no tiene esos fallos, en la mayoría de veces insignificantes. 

  • Rodrigo

    Apuntou moi ben miguel. Se a reflexión é o moitísimo que dependemos da tecnoloxía, pode resultar ata certo punto banal. Non imaxino a alguén fai 50 ou 60 anos preguntándose: cánto dependemos deste novo vehículo chamado Seat 600!!! Co sano que era ir a tódolos sitios a andar!!!. Pois claro que dependemos da tecnoloxía, pero o interesante do que plantexades é si realmente usamos en exceso estas novas tecnoloxías (que non é o mesmo que a dependencia), porque eu dependo máis dun coche que do móbil, e en cambio procuro empregar o coche o menos posible porque: É MOI CARO. Pola contra, a tecnoloxía non é tan cara, e pode cubrir moitas horas de uso cun gasto pequeno.

    Tamén sería relevante preguntarnos canto altera esta tecnoloxía a nosa concepción das relacións sociais. Porque estamos dispostos a valorar máis e mellor o contacto social ou o contacto tecnolóxico-social (redes sociais)? Eu neste aspecto teñoo claro, como diría Javier Cansado: Amistad? invítame a un Gintonic! eso sí que es amistad!