Multimedia y Software educativo 2013-2014

Multimedia y Software educativo 2013-2014

Multimedia y Software educativo

phpwebquest

phpwebquest

Iniciado por Kely Torres Velo Respuestas (2)

Bos días a tod@s!

Este venres púxenme a chafullar un pouco co phpwebquest aos que nos deron acceso no stellae e comecei a facer o meu webquest (http://stellae.usc.es/phpwebquest/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=735&id_pagina=1.

Pero atopeime cun pequeno problema, non podo personalizar o meu texto porque non me deixar poñer en negriña a fonte nin nada de nada, quedandome un formato moi monótono. Alguén me pode axudar?

Respuestas

• Por Enelina

Eu axudaríache pero non teño nin idea. Supoño que mañá na sesión interactiva se nos proporcionarán claves para realizar dita personalización.

Un saúdo.

• Por Martín Fernández Pérez

Está xenial este webquest! Paréceme unha temática demasiado importante, sobre todo na nosa Terra. A situación demográfica galega ten o "enbelecemento" como gran característica e penso que é un eido moi importante no que traballar dende a educación interxeracional.
    Bo parecer, ben documentado e con actividades cooperativas. Excelente inciativa!
    Aproveitando, deixo un tema dun dos meus artistas favoritos, Neil Young. Desta vai con "Old man", bastante acaído para a ocasión.