sandra picos sanisidro

"lo más importante no es saber lo que uno tiene, sino lo que uno vale"

excesivo uso de las tecnologías

Esta viñeta presente una  escena que es muy habitual en nuestras vidas, estamos tan acostumbrados al uso de las nuevas tecnologías para comunicarnos que llegamos usarlas hasta cuando no lo necesitamos, llegando incluso a aislarnos. 

Comentarios

  • Silvia

    Totalmente cerco, a pesar de que é triste.As TIC pouco a pouco foronse colando na nosa vida diaria e facendose imprescindibles, mudando as pautas de comunicación que primaban antes, onde o contacto cos seres que estaban preto de nos era fundamental.

    Na miña opinión, creo que agora estamos máis alonxados do noso entorno máis cercano, debido a que como ben dis nos illamos na tecnoloxía, sen darlle valor moitas veces ó que temos ó noso redor.

  • Ana Morala Escobar

    Jajajaja, muy buena viñeta y muy de acuerdo con ella! La verdad es que es bastante triste que sea así, pero es una imagen que perfectamente pudiera ser real en muchas casas!! Creo que lo fundamental, como hemos hablado en otras publicaciones, es controlar el uso que hacemos de las nuevas tecnologías, porque sin duda alguna, su uso excesivo puede tener unas consecuencias fatales a nivel social.

    Debemos entender qué y para qué son las nuevas tecnologías, sus usos, posibilidades y finalidades y, sobre todo, educar en ello!

    Muy buena entrada! ;)

  • Rocío Rodríguez Estévez

    Estoy completamente de acuerdo con la imagen, que mejor modo de transmitir idea que mediante las imágenes, tengo que reconocer que en mis entradas tiendo a ser muy cr´tica con las nuevas tecnologías pero por el mero hecho de que pienso que situaciones como estas representan por completo la realidad actual. Reconozco que en muchas ocasiones he llegado a hablar con mi madre por Facebook estando en habitaciones distintas, pero dentro de la misma casa. ¿Hasta que punto vamos a llegar?

  • Belén Quintana Río

    jajajajajjaja totalmente de acuerdo! A mi me ha pasado eso de hablar con mis compañeras de piso por whatsapp estando todas en nuestras respectivas habitaciones. Creo que es una realidad un poco exagerada en el hecho de que yo cuuando he realizado algo parecido lo hacía por la simple vagancia de no tener que levantarme de la cama, porque considero que la comunicación con mis compañeras es bastante buena. Pero también reconozco que hay casos en los que no solo es la vagancia lo que nos lleva a hacer eso y poco a poco vamos deteriorando las relaciones cara a cara hasta llegar a perderlas. 

    Una imágen muy representativa! ;)

  • david reboredo gutiérrez

    É unha realidade o uso que se fai actualmente das novas tecnoloxías, ata tal punto de que a comunicación entre dúas persoas nun determinado ambiente, vai progresivamente sustituíndose pola comunicación a través dunha pantalliña. Como di Belén, moitas veces empregamos o teléfono móbil para comunicarnos con persoas que están moi preto de nos!! ¿Somos conscientes do que facemos? Decimos moitas veces que por vagancia nos da pereza levantarnos e ir ata onda outra persoa, pero ¿non é mellor levantarse e ir ata onda ela? Eu tamén facía este tipo de xestos, pero dinme de conta que xa lle damos moito uso ás novas tecnoloxías como pa que decidamos sustituír unha boa conversa cara a cara, por outra a través dun móbil.

  • Cristina Martínez Álvarez

    Estou de acordo coas opinións que expresades, a imaxe realmente reflicte o que pasa en moitos fogares. Realmente penso que estamos chegando a un punto algo extremo co manexo das novas tecnoloxías xa que chegamos a empregalas para situacións que non nos son necesarias, por exemplo o caso que comenta Belén e Rocío no que eu me inclúo.

    Podería citar situacións semellantes como quedar con amigos/as e cada un estar falando por whatsapp con outras persoas, pasar minutos ata que se inicie unha comunicación verbal entre o grupo; realmente creo que en moitas ocasións actuamos sen ser realmente conscientes do que estamos facendo. Dende logo, si que penso que son simples situacións que podemos atopar no noso día a día pero que están producindo unha deshumanización da comunicación.

     

  • Carla Vázquez Formoso

    Que desastre, pero estou dacordo! Xa que, moitas veces na miña casa, cando estou arriba e miña nai no piso de abaixo por exemplo, en vez de gritar para pedirlle algo, mándolle un whatsapp, todo para a comodidade das miñas cordas vocais. Chistes aparte, non sei ata que punto isto pode ser bo, porque parece que empeora día a día ...