Mapa de tags

Mapa de tags
Por Silvia

Debido a que hoxe me gustaría presentarvos tres conceptos moi novedosos que rodean á e-educación, gustariame faceo en primeira instancia atraves de inha imaxe onde podades ver os conceptos máis relevantes aredor dester términos. Estes son a e-formación, o e-learning e a e-oriencación, da que non faarei debido a que xa tratei ese tema de unha maneira ámplia en unha entrada do blog recentemente.

O e-learning pola súa parte, é a aprendizaxe (xeralmente autónoma) atraves dos recursos que proporciona internet. Comprende ao igual que o resto dos conceptos que se van a explicar duas dimensións, a pedagóxica e a tecnoloóxica que interactúan e se retroalimentan para mellorar o proceso de ensinanzza aprendizaxe. Faise moi importante ensinar ós alumnos a aprender de maneira autónoma e eficaz en conxunción co uso das TIC para ese fin. As vantaxes desta modalidade son a adcesibilidade ós recursos, o pouco custo destes, a posibilidade de comunicarse fóra de horarios prefixados, a inmediatez e a flexibilidade e rápida actualización dos recursos. Como desvantaxa na miña opinión, producen un illamento social e un detrimento na adquisición de habilidades sociais e interpersoais.

Pola súa banda a e-fomación son os procesos de ensinanza que se dan atraves das TIC, a diferencia que se da co anterior e que aquí si que é imprescindible a presencia de un formador. É o que se da na educación a distancia tanto formal como informal ademais de noutros procesos. As vantaxes que ten e on inconbintes son exactamente os mesmos que o anterior estando estes dous conceptos moi ligados. En ocasions tenden incluso a tomarse como sinónimos.

Espero que vos resulte interesante ! Un saúdo

Bibliografía e Webgrafía

http://www.e-abclearning.com/definicione-learning

Bláquez, F y Alonso, L (2009). Funciones del profesor de e-learning. Revista de medios y educación. Nº 34 pp 205-215 Recuperado de http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2873797