SCRATCH

Buenas noches Stellaes! 

Navegando por la red, encontré algo denominado Scratch, un lenguaje de programación para niños de entre 5 y 7 años. Con esta aplicación gratuíta, pueden aprender a programar creando historias y juegos interactivos. Me parece una aplicación muy interesante pero estoy algo en contra de que ya se introduzcan a niños tan pequeños en las TIC, vosotr@s que creeis??

Ánimo stellaes! ya queda pocooo :)

Comentarios

  • Alba Taboada Méndez

    Hola! Persoalmente pareceme unha aplicación moi interesante. Por unha parte estou dacordo contigo en que cada vez se reduce máis a idade para comezar a empregar as tecnoloxías. Pero por outra banda os nenos de hoxe en día controlan moito máis de tecnoloxía do que nos mesmos poidamos controlar. Non vexo que sexa algo perxudicial (sempre e cando se tomen as medidas necesarias para que sexa un uso responsable) para eles, ao contrario. Penso que o ter contacto coas tecnoloxías e idades temperás lles vai permitir ter un nivel de coñecemento sobre as mesmas moi alto e isto pode incluso axudarlles no seu desenvolvemento académico. Como pequena anécdota meu irmán pequeno aprendeu a ler con 3 aniños grazas a un ordenador interactivo. O poder aprender xogando é unha das mellores maneiras para o aprendizaxe, e para isto as tecnoloxías poden ser moi útiles.

  • Carla Garabal

    Hola Alba, gracias por tu aportación! Respondiéndote...no es que sea perjudicial el uso de las tecnologías en edades tempranas pero si que considero que cada cosa debe ser a su debido tiempo, es decir, veo mas importante las interacciones cara a cara, el jugar, manipular objetos,...y no dedicar demasiado tiempo al uso de dispositivos y aparatos electrónicos. Obviamente, es un hecho que la sociedad cada vez introduce las tecnologías en edades mas tempranas pero creo que debemos intentar frenar esa introducción y esperar un poco a la hora de incorporar en la enseñanza preescolar y el primer ciclo de primaria tanta tecnología; considero, como futura pedagoga que una buena edad para la introducción de las TIC en la enseñanza son los 10-12 años. Si te interesa, he subido una entrada sobre el uso de internet en niños que creo que está muy bien leerlo. 

    Saludos!!