El asesoramiento psicopedagógico como construcción de significados: un estudio sobre su dificultad

Ola  a todos/as , buscando na rede experiencias ou estudios de casos sobre a práctica do asesoramento en centros educativos, tarefa nada doada , coido,  pola escaseza de experiencias prácticas relatadas ó respecto, ante unha tarefa tan complexa, ampla, e descoñecida, topeime con este artigo que me pareceu de interese posto que relata un estudo sobre o análise dunha experiencia de asesoramento  levada a cabo na práctica coa finalidade  de axudar a resolver problemas de comprensión lectora nun aula , e no que participaron quince mestras dun centro de Educación Infantil e Primaria (a maioría titoras de Primaria) e os tres autores do artigo: o primeiro adoptou o papel de observador e os outros dous de asesores.

  Ás miñas reflexións sobre este artigo  así como a webgrafía consultada aparacen recollidas nun documento denominado: " O treito entre a teoría e a praxe".

   Espero que vos resulte interesante por tratarse do análise dunha experiencia práctica de asesoramento  que  corrobora, a raiz do comentado na aula,  esa distancia tan grande, que , en ocasións, existe  entre a teoría, o que se pretende facer, e a praxe: o que realmente se  fai.

 Un saúdo.

 

Comentarios

  • Mónica Rial Enjo

    Hola Laura, me ha resultado muy interesante la experiencia que nos has facilitado, y si es cierto que una cosa es charlar e intuir las cosas que uno supone que ocurren, y bien diferente es darse de bruces con una  realidad tan abrumadora como esta.

    Como dicen los autores de la experiencia, las intenciones iniciales eran muy participativas y colaborativas y poco a poco se fueron viendo sepultadas por causas que exigían medidas urgentes que no dieron pie a una medida colaboradora que llevaría más tiempo.

    Con la lectura de esta experiencia uno se da cuenta, de que las intenciones son muy buenas, pero si bien son condición necesaria, no es condición suficiente para que se lleven a cabo las acciones que uno pretende. Un saludo.

    Mónica Rial.