¿Abraiante?

Hoxe,  buscando información para facer o meu proxecto de intervención, xa que vai sobre as redes sociais, atopeime con esta imaxe que me fixo moita graza.

Creo, que reflexa claramente a confianza que moitas veces se da por internet ou a través das redes sociais, sen ter en conta que a persoa coa que estamos a falar pódenos estar mentindo sobre a súa idade, sexo ou sobre calquera outro aspecto. Como sempre estamos a dicir, habería inculcar certos límites dentro deste mundo e concenciarnos.

Comentarios

  • Adriana

    Hola Patricia, que interesante que estes haciendo un proyecto sobre las redes sociales. En que contexto lo estas trabajando? en donde hiciste las practicas?

  • Enelina

    Que gran imaxe Patricia, creo que tes toda a razón do mundo, pois a través da rede poden dicirse cousas que nada teñen que ver coa realidade, e incluso desencadear en feitos non desexados, e diso as noticias dannos conta tódolos días.

     

    Que interesante que fagas o proxecto do Prácticum sobre as redes sociais. 

     

    Un saúdo

  • Patricia Romero Rey

    Hice las prácticas en un instituto de educación secundaria, en el departamento de orientación. Y el contexto del plan de intervención, viene siendo el mismo, puesto que tengo pensando llevarlo a práctica en la misma institución, dirigido al colectivo de desde 1ºESO hasta 4ºESO, este incluido. Y se realizaría, en las horas de tutoría y, si fuera posible, en alguna clase de ética o de ciudadanía, ya que es una temática que tanto en una como en otra asignatura puede tener una gran cabida y relevancia.

     

    De todos modos, en una de mis entradas está destinada a la tecnología educativa en relación con el prácticum I de Pedagogía, y en el ya explico un poco él porque de mi interés para hacerlo sobre este tema y no sobre otro.

     

    Un saludo.