Neste arquivo damos resposta ás tres preguntas propostas na aula o pasado luns once de novembro: Actuacións observadas na propia práctica entre asesores e profesores que poden ser clasificadas como "asesoramento...
Mediante este documento pretendemos dar respuesta a las dos preguntas planteadas en el aula: ¿Qué piensan los futuros asesores/as de los profesores? y ¿qué piensan los profesores/as de los asesores/as?
Tras debatir sobre las diferencias entre asesoramiento y orientación, hemos hecho una indagación en los modelos de orientación y asesoramiento que conocemos, apoyándonos principalmente en el el texto de Isabel Solé...
En este documento mostramos las conclusiones que sacamos acerca de las respuestas de nuestros compañeros/as sobre la pregunta 4: ¿Puede hablarse de la profesión de asesor/a? ¿Qué formación se necesita?...
Neste arquivo damos resposta ás tres preguntas propostas na aula o pasado luns once de novembro: Actuacións observadas na propia práctica entre asesores e profesores que poden ser clasificadas como "asesoramento...
Mediante este documento pretendemos dar respuesta a las dos preguntas planteadas en el aula: ¿Qué piensan los futuros asesores/as de los profesores? y ¿qué piensan los profesores/as de los asesores/as?
Tras debatir sobre las diferencias entre asesoramiento y orientación, hemos hecho una indagación en los modelos de orientación y asesoramiento que conocemos, apoyándonos principalmente en el el texto de Isabel Solé...
En este documento mostramos las conclusiones que sacamos acerca de las respuestas de nuestros compañeros/as sobre la pregunta 4: ¿Puede hablarse de la profesión de asesor/a? ¿Qué formación se necesita?...
Esta é a primeira tarefa do noso grupo, un achegamento á labor do asesoramento primeiro en pequeno grupo e despois en gran grupo mediante unha posta en común na aula coa que enriquecemos as nosas ideas previas grazas ás...