Bibliografía
- Bonals, J. e Sánchez- Cano, M. (coords.) (2007). Manual de asesoramiento psicopedagógico. Barcelona: Graó.
- Domingo, J. (coord.) (2001). Asesoramiento al centor educativo....
Chegamos ao final do camiño, a planta medrou e deu os seus froitos, froitos que se converteron neste portafolios que recolle os diferentes coñecementos que fun adquirindo ao largo deste tempo.
Si boto a vista atrás poido...
Para que a nosa planta medre sá é necesario ofrecerlle unha serie de coidados xa que existen factores internos e externos que poden afectar ao seu desenvolvemento.
Un destes factores pode ser, por exemplo, o malestar docente,...
Como afirman C. Monereo y J. I. Pozo (2005), o asesoramento educativo “debe nacer de una actitud de colaboración, de construcción mutua de esa práctica entre asesor y asesorado”. Por iso neste apartado trataremos a...
Unha vez que o talo medra e xa sabemos o que é o asesoramento e cales son os contextos nos que se pode dar, nace na nosa planta a primeira pola. Esta pola fala sobre que é asesorar no ámbito de estudio que nos atinxe: o...
O concepto de asesoramento actuará como o talo da nosa planta pois, a partir del, xurdirán as demais aprendizaxes.
Para entrar en contacto con este termo, en primeiro lugar, temos que destacar que se trata dun concepto difuso...
Escollín a metáfora da planta xa que se pode facer unha semellanza coa traxectorria vital do ser humano, como un camiño de múltiples interseccións no que se deben tomar decisións para definir a...
ASESORAMENTO CURRICULAR A
CENTROS E PROFESORES
A planta
“Se desexas colleitar bo millo debes sementar boa semente de millo”
E así é como o asesoramento chega a nós,...