4. Modelos de asesoramento e modelos de orientación.: Revisión

Identificadas as prácticas de asesoramento e orientación e a súas diferenzas, no apartado 3. Asesoramento vs Orientación, foi tempo de coñecer cales eran os modelos de cada unha delas. Comezando polos modelos de orientación, os cales xa tratei desde o primeiro momento no que realicei a conceptualización previa a materia (CONCEPTOS PREVIOS A ESTA MATERIA), xa que viramos algúns modelos de orientación con Pardo,J.M e Tobío, A. Ademais disto estivemos a traballar en grupo o tema dos modelos. Desta vez traballei con Uxía Casal Cruces e con Sergio Morales no grupo “A hombros de gigantes”.

http://stellae.usc.es/red/blog/view/43379/modelos-de-orietacin

http://stellae.usc.es/red/blog/view/44691/modelos-de-asesoramento

No que observamos que o modelo clínico está presente na clasificación que realizan diferentes autores sobre os modelos de orientación, pero que tamén está presente na clasificación dos modelos de asesoramento. Outra conclusión e que hai modelos de orientación que si poden ser extrapolados aos modelos de asesoramento, tal e como se pode comprobar no traballo realizado en grupo, así como o realizado a parte a nivel individual “Clasificación Modelos de Orientación” “Modelos de asesoramento psicopedagóxico”.  E máis adiante, o artigo de Montero e Sanz “Entre la realidad y el deseo: una visión del asesoramiento”, permitiume seguir abarcando este temática sobre os modelos.(Entre la realidad y el deseo: Una visión del asesoramiento (modelos de asesoramento)

A parte disto, coñecín unha nova técnica. Esta é a TÉCNICA DO ACUARIO OU DA CEBOLA. , a cal me parece moi interesante pero que por certa circunstancia non puiden vela na posta en escena. Sen embargo, considero que o texto de Jesús Domingo Segovia  COMPRENDER E REDIRECIONAR AS PRÁCTICAS DE ASESORÍA, o cal tiven que ler para facer esa técnica, serviume de gran axuda  para coñecer máis a práctica asesora.