Silvia Muñiz Núñez

"La inteligencia consiste no sólo en el conocimiento, sino también en la destreza de aplicar los conocimientos en la práctica" (Aristóteles)

Historial

9ª PARADA. Estaciónn 958 das conclusións.: Revisión

  9ª PARADA: ESTACIÓN 958 das conclusións.

señalizacion tren.jpg

A novena parada a realizar polo tren será a “Estación 958. Conclusións”.  Neste punto do traxecto andado, é necesario botar unha ollada ó proceso percorrido e visualizar bos ou non tan bos momentos que foron seleccionados desta andaina pola materia de “Asesoramento Curricular a centros e profesores”, que serán recollidos no penúltimo vagón, esta vez con cristaleira para poder visualizar todo o camiño andado e percorrido, así como os sentimentos atopados na súa andaina e os resultados obtidos.


otro vagon.jpg

 

 

 

 Neste momento ocórreseme unha frase emotiva de Lincoln sobre o percorrido realizado:

“Vou despacio, pero xamáis desandando o andado”

 

O mesmo me suscinta ó pensar o traxecto levado a cabo, a metodoloxía innovadora e afable que se nos foi proposta, as dinámicas de traballo, … todos eses aspectos que foron desatando o camiño percorrido:

“razón quen da razón do camiño é porque andado o ten ”

Por este motivo e por outros podo dicir e considero que este traxecto foi do máis acertado, aínda que dificultoso e laborioso, o camiño percorrido condúcenos a novos senderos polos que deberemos camiñar para descubrir o que nos poden mostrar. Algúns deles supoñerán o peche dalgún capítulo, pero outros espertarán maiores curiosidades sobre as que deberemos seguir investigando, buscando respostas que máis nos convenzan.

En calquera caso, todos os sentimentos vividos e as súas autenticidades, experimentacións, buscas, reflexións, diálogos, debates, postas en común,… fixeron do camiño un doce destino.


Como mencionaba na miña tarefa 0 de onde veño e hacia onde vou? as miñas afirmacións suscitaban o seguinte:

Fuese el modelo de asesoramiento que fuese, lo principal es tener en cuenta que el perfil profesional del psicopedagogo/a está elaborado desde los cuatro pilares fundamentales que todo proceso educativo debe lograr: aprender a ser, aprender a aprender, aprender a convivir en sociedad y aprender a educar (Delors, 1996). Estos pilares podríamos decir que deberán ser los que nos definan en un futuro como próximos psicopedagogos y psicopedagogas!!!!

 

Efectivamente estes piares foron traballados na materia dándonos fundamento como futuros psicopedagogos e psicopedagogas que iremos ser. Como dixen na anterior entrada, aprender a ser e aprender a facer foron dous dos aspectos que levarei sempre conmigo na miña viaxe. A metodoloxía empregada, a realización do portfolio, o compartimento de intereses e curiosidades, … fixeron crear estes piares.

Desta maneira, despídome coa ilusión de poder poñer en práctica todos os coñecementos teóricos adquiridos, e considerar se realmente o meu modelo é tan válido como os demáis, poder corroborar esas prácticas ofrecidas dende os estudos de casos, debatir, dialogar e consensuar, etc. Lograremos desta maneira fundar uns futuros psicopedagogos e psicopedagogas comprometidos coas tarefas e implicados hacia a mellora da calidade educativa.

 

E así conclúo a miña carruaxe, completa de información relevante que me acompañará nunha viaxe que só fixo que acabar de comezar….


tren definitivo.jpg