O loft do primeiro andar

O loft do primeiro andar

Última actualización de en Damián Varela Sánchez

Abrimos a porta que da entrada a este novo andar

(

E tras ela encontramos actividade moi variadas pero todas cun certo estilo semellante, todas gardan relación coa relación entre "os profesores e os asesores".

Na seguinte recopilación de actividades presentes neste loft de "asesores&profesores" pode verse como todas elas teñen elementos en común as unhas coas outras:

Os recortes afectan aos profesores:

Recortes das plantillas docentes

A seguinte ligazón correspóndese cunha nova que encontrei na versión electrónica de El País (11-maio-2012) sobre como o aumento das ratios e da xornada lectiva do profesorado leva implícito un descenso máis que considerable no número de docentes.

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2012/05/11/andalucia/1336762505_200199.html

recortes educación

Os datos correspóndense á comunidade autónoma de Andalucía, pero creo que quizais poidan ser extensibles ao resto de comunidades.

Persoalmente, opino que con este tipo de medidas non imos cara a ningures e como sigamos nesta liña vexo á educación pública sen ningún tipo de presenza na sociedade do futuro.

Os meu sentimentos sobre esta cuestión resúmense unha soa palabra: impotencia. Impotencia de ver como ao Goberno lle da igual o número de manifestacións, opinións e persoas que se mostran en contra destes recortes.

Creo que tanto do ministerio de educación como o de sanidade deben de revisar o persoal que teñen contratado como asesor xa que dende o meu punto de vista esta xente non está dando os mellores “consellos” de sobre como se debe facer fronte á crise.

Digo isto porque creo que con estas medidas que están aconsellando o único que van a lograr é que a crise non se acabe e que o Goberno non sexa reelixido.

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2012/05/11/andalucia/1336762505_200199.html (consultado o 11-5-12 ás 22:00)

 

Eses recortes incrementan o seu malestar:

Documento elaborado sobre o malestar docente.

Neste entrada inclúo unha serie de documentos relacionados co malestar docente:

O primeiro deles trátase dun documento que elaborei sobre este tema:

  reflexións persoais sobre o malestar docente

O segundo é un estudio feito por Esteve, Franco e Vera en 1991 publicado no nº 192 da revista Cuadernos de Pedagogía e titulado "La salud de los profesores. Evolución de 1982 a 1989"

La salud de los profesores. Evolución de 1982 a 1989.


O terceiro dos documentos é un artigo que xa subín con anterioridade pero que volvo a enlazar agora xa que garda relación co documento que elaborei sobre o malestar. Este terceiro documento é un artigo do ano 2007 de Cornejo, R. y Quiñónez, M. titulado "Factores asociados al malestar/bienestar docente. Una investigación actual" e que ademais está dispoñible na seguinte ligazón:http://www.rinace.net/arts/vol5num5e/art10.pdf. Consultado o (18-04-2012)

FACTORES ASOCIADOS AL MALESTARBIENESTAR DOCENTE.  

Referencias:

Cornejo, R. y Quiñónez, M. (2007). Factores asociados al malestar/bienestar docente. Una investigación actual. Revista Electrónica Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, (REICE). Vol 5, No. 5e, pp. 75-80. Dispoñible en: http://www.rinace.net/arts/vol5num5e/art10.pdf. Consultado o (18-04-2012)

Esteve, J. M.; S. Franco y J. Vera (1991). La salud de los profesores. Evolución de 1982 a 1989. Cuadernos de Pedagogía, 192, mayo: 61-67


As nosas percepcións sobre eles:

¿Que pensamos del profesorado como asesores? 

  • Que son los que están más en contacto con los niños todos los días, por lo que los consideramos como una gran fuente de información con la que trabajar de manera interdisciplinar.
  • Como asesores también son un poco territoriales, lo que dificulta el intercambio de información o la instauración de pautas psicopedagógicas.
  • Otros aspecto muy destacado es la diferenciación entre la función asesora a docentes de diferentes etapas (infantil, primaria, secundaria, etc.) de tal forma que se mueven en un continuo que va desde lo más específico a lo más general.
  • El hecho de sentir como tan suya la profesión provoca a veces que no sepan diferenciar lo profesional de lo personal, de tal forma que cualquier recomendación es tomada como un ataque personal.
 
E as que creemos que eles teñen sobre nós:

 ¿Que pensamos que piensan ellos y ellas de nosotras? 
  • Que somos unos listillos que están por estar y que en realidad no hacen nada, ya que al tener un horario menos especificado su labor es menos visible.
  • Que somos pasadores de test
  • Que delegan un exceso de responsabilidades en los profesores.
  • Están para pasear.