Introducción

Introducción

Última actualización de en Fernando Neira Gomez

Ao principio deste cuatrimestre comezamos una nova materia denominada “ asesoramento curricular a centros e profesores” algo novo para nos. Hasta ese momento solo escoitaramos falar da orientación en todas a súas modalidades, orientación profesional, orientación educativa, orientación escolar, couseling… e o termo asesoramento tiñámolo ou eu polo menos a titulo persoal, mais asociado ao ámbito xurídico legal, sen embargo non o vimos como un ámbito plenamente educativo.

A pesares de que tiñamos a figura do orientador xa moi saturada, e que a súa función era orientar, non foi ata que comecei esta materia cando me din conta de que o orientador ten que realizar moitas mais función que a de orientar para poder levar a cabo o seu labor educativo dun xeito eficaz.

Ao longo deste portafolios todas a miñas dubidas quedan reflexadas e así mesmo as preguntas que me surxiron ao longo da materia, pero tamén todo aquilo que fun aprendendo baixo unha nova metodoloxía reflexiva, que resultaba innovadora para min, por isto quizás a dificultade engadida que encontrei no meu camiño.

Así pois deixo paso a miña evolución ao longo deste curso a través das diversas paxinas creadas neste portafolios.