Raquel Souto López

Soy una persona que actualmente se está formando para llegar a ser una futura psicopedagoga y que con anterioridad estuvo en la titulación de Educación Infantil puesto que me gustaría dedicarme al ámbito de la educación.

Páxina 25.

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CONCLUSIÓN

Finalmente destacar que a través do traballo realizado no portafolios e na aula, puiden coñecer moitos aspectos novos a cerca do asesoramento. Isto foi posible  grazas ás exposicións e diálogos elaborados durante as sesión na aula e á axuda e aportacións dos compañeiros por medio do emprego de dita ferramenta.

Desta maneira o coñecemento sobre o asesoramento, e outros aspectos relacionados con este como é o caso dos modelos de asesoramento e os modelos de orientación, o currículo, a relación entre o profesorado e os asesores/as, o malestar e o benestar docente … foi ampliando e mellorando coas actividades realizadas, tanto individualmente como de forma grupal, ademais das aportacións dos demais compañeiros.

BI BLIOGRAFÍA/WEBGRAFÍA.

  • Murillo, P. (2004). Hacia la construcción de un nuevo modelo de asesoramiento/supervisión. Educare, nº 5, año 2, 44-57. (Extracto del trabajo” Estrategias centradas en el asesoramiento para la innovación”).

 

  • NIETO CANO, José Miguel, (2001) Modelos de asesoramiento a organizaciones educativas. En: Jesús Domingo Segovia (coord.) “Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la institución”, Barcelona, Octaedro-EUB pp. 147-166.

 

  • Rodríguez Romero, María Mar (1997) La confluencia del asesoramiento y la orientación como prácticas de apoyo en “Asesoramiento y orientación dos prácticas que convergen”.

 

  • Noticias de “La voz de Galicia”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  Ley Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre, de Calidad de la Educación (LOCE)