Soamente quedan as dúas últimas visitas da nosa viaxe, uns lugares de interese turístico na costa como son as praias e as cascadas.
En canto á primeira delas, destacar a gran variedade de praias que podemos atoparnos en Galicia, cada unha coa súa beleza e singularidade dando así unha salientable fermosura á nosa paisaxe.
Neste caso este lugar, será o encargado de adentrarnos nun novo tema relacionado co malestar docente como é o acoso escolar, un problema de actualidade nos centros escolares.
Enténdese por acoso escolar a un alumno/a, a exposición de forma repetida e durante un tempo, a accións negativas que se manifestan mediante diferentes formas de acoso ou hostigamento cometidas no seu ámbito escolar, levada a cabo por outro alumno/a ou varios deles, quedando nunha situación de inferioridade respecto ó agresor ou agresores.
A continuación, destacaranse como características do acoso escolar as seguintes:
O acoso pode ser clasificado segundo o tipo ó que pertenzan, é dicir, a diversos tipos de acoso entre iguais:
Finalmente sinalar como consecuencias do acoso entre iguais:
Finalmente e en relación ó acoso escolar, gustaríame destacar unha noticia atopada no xornal datada do día 22/05/2013. Nesta faise fincapé en que Galicia converteuse na primeira comunidade autónoma que recolle nun mesmo protocolo cómo previr, detectar e abordar os casos de acoso escolar e ciberacoso. Este protocolo basease nos principios de intervención temperá e de permitir ós centros escolares a adopción da medidas que se consideren oportunas en referencia á súa propia realidade. Así, pódese dicir que o protocolo non soamente se centra nunha reacción ante o acoso se non que tamén ten fins preventivos tratando de erradicar o acoso escolar.
Outra cuestión de elevada importancia é a garantía que se ofrece de que no transcorran más de doce días dende que se detecta a
posibilidade de acoso escolar, ata que se confirma, instrúe e se resolve o expediente corrector, é dicir, Galicia fixa un máximo de 12 días para resolver calquera caso de acoso escolar.
Por todo isto, e tal e como se menciona no artigo, o protocolo permitirá que o alumnado posúa unha maior protección fronte a estas situacións. Todo iso levarase a cabo a partir de catro fases como son:
Finalmente destacar a importancia da confidencialidade e discreción á hora de tratar temas como este.