9. BIBLIOGRAFÍA E WEBGRAFÍA

9. BIBLIOGRAFÍA E WEBGRAFÍA

Última actualización de en Lucía Pérez Martínez

BIBLIOGRAFÍA

Álvarez Gonzalez, M. (1999). Modelos de Intervención en Orientación Profesional. En Sobrado, L: Orientación profesional (pp. 91-121). Barcelona: Editorial Estel.

Álvarez Gonzalez, M. y Bisquerra Alzina, R. (1997). Los modelos de orientación e intervención psicopedagógica, en AIDIPE (comp.) (22-25): Actas del VIII Congreso Nacional de Modelos de Investigación Educativa, Sevilla, Universidad de Sevilla.

Ayala, F. G. (2006). La función del profesor como asesor. Sevilla. Trillas.

Bassedas, E. (2007). La colaboración entre profesionales y el trabajo en red. En J. Bonals e M, Sánchez-Cano (Coords). Manual de Asesoramiento Psicopedagógico, 43-66. Barcelona: Grao

Bisquerra Alzina, R. (1992). Proyecto docente e investigador. Universidad de Barcelona.

Bisquerra, R. y Álvarez, M. (1996). Modelos de intervención en orientación. En Bisquerra, R. y Álvarez, M. (coords.) (331-351). Manual de orientación y tutoría. Barcelona: Praxis.

Carles Monereo e Isabel Solé. (coords). (1996). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza.

Castellano, F. (1995). La orientación educativa en la Universidad de Granada. Granada: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Granada.

Coll, C. (1991). Psicología e Currículum. Una aproximación psicopedagógica a la elaboración del currículum escolar. Barcelona: Cuadernos de Pedagogía – Paidós.

Domingo Segovia, J. (coord.) (2005): Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la institución. Barcelona: OCTAEDRO.

Echeita, G. y Rodríguez, V. (2005). El asesoramiento desde dentro. Lo que sobra y lo que importa. En C. Monereo y J.I. Pozo (Coords.). La práctica del asesoramiento educativo a examen. Barcelona: Graó, 253 – 269.

Echeita, G. e Rodríguez, V. (2005). El asesoramiento desde dentro. Lo que sobra y lo que importa. En C. Monereo e J. I. Pozo (Coords). La práctica del asesoramiento educativo a examen, 253-269. Barcelona: Grao

Fernández Tilve, M. D. y Malvar Méndez, M. Laura. (2006). Proyecto educativo de centro, programación de aula, unidad didáctica, adaptación curricular individualizada. Tareas indispensables en la labor docente. Ejemplificaciones. Santiago de Compostela: Tórculo.

Gimeno, J. (1981). Teoría de la enseñanza y desarrollo del currículum (Pág. 155 y ss). Madrid: Anaya/2.

Gimeno, J. (1988). El currículum: Una reflexión sobre la práctica. Madrid: Morata.

Goodlad,J.J. et alii (1979). Currículum Inquiry: the stady of curriculum practice. N. York: McGraw Hill.

Hargreaves, A. (2005). Profesorado, Cultura y postmodernidad. Madrid: Morata.

Imbernón, F. (2002). El asesoramiento a los centros educativos. ¿Qué tipo de asesores y asesoras necesitamos?. Revista CEP. Formación del profesorado. Sevilla, Junta de Andalucía.

Iranzo, P. (2012). Modelos de asesoramiento: de la intervención a la colaboración. En P. Iranzo. Asesoramiento Pedagógico al profesorado, 140-156. Madrid: Síntesis.

Lago Martínez, X. R. (1995). Atención á diversidade. A Adaptación Curricular. Vigo: Xerais de Galicia.

López, J. y Sánchez, M. (1998). Asesoramiento externo a los centros de enseñanza secundaria en A. Parrilla (Ed). Apoyo a la escuela: un proceso de colaboración. Bilbao: Mensajero.

López Yáñez, J.; Sánchez Moreno, M. y Nicastro, S. (2002). Análisis de organizaciones educativas a través de casos. Madrid: Síntesis.

Marcelo García, C. e López Yáñez, J. (1997). Asesoramiento curricular y organizativo en educación. Madrid: Ariel

Mauri,T., Solé, I., Del Carmen, L. y Zabalda, A. (1990). El currículum en el Centro Educativo. Barcelona: ICE Univ. Barcelona – Horsori.

Mckerman, J: Investigación y acción del currículum. Madrid. Ed. Morata (pag 117)

Mora, J.A. (1995). Acción tutorial y orientación educativa. Madrid. Narcea. Pp.9-10

Murillo, P (2004). Hacia la construcción de un nuevo modelo de asesoramiento/ supervisión. Educare nº5

Nieto, J.M. (2005). Modelos de asesoramiento a organizaciones educativas. Barcelona: Octaedro.

Pardo, J. C. e García Tobío, A. (1997): Modelos de escuela y modelos de orientación. T.E., 185, 5-8.

Reppetto Talavera, E. (1994). Programa de exploración y planificación de la carrera y el empleo (E.P.C.P.).

Reppetto Talavera, E., Rus Anega, V. y Balaguer, J.(1995). Orientación Educativa e Intervención Psicopedagógica. Educación Permanente. Madrid: Universidad Nacional de Educación a Distancia.

Rodríguez Dieguez, A. (1990). Aproximación a la educación vocacional. Una perspectiva desde la reforma educativa, 8, 125 – 143.

Rodríguez Espinar, S. (coord…), Álvarez, M., Echeverría, B. y Marín, M.A.(1993). Teoría y práctica de la orientación educativa. Barcelona: PPU.

Rodríguez Moreno, M.M. (1996). El asesoramiento en educación. Archidona, Málaga: Aljibe

Sanchiz M.L. (1998). Modelos de Orientación e intervención Psicopedagógica. Castellón de la Plana: UJI

Santana Vega, L.E. y Santana Bonilla, P. (1998). El modelo de consulta / asesoramiento en orientación. Revista de Investigación Educativo, 16, 2, 59 – 77.

Sebastián Heredero, E., Galve Manzano, J. L., Cabrera Sanz, J. y Ayala Flores, C. L. (1996). Programas de Diversificación Curricular “De la teoría a la práctica” I. Madrid: CEPE.

Segovia, J.D (coord.) (2005): Asesoramiento al centro educativo. Colaboración y cambio en la institución. Barcelona: OCTAEDRO.

Shertzer, B. Y Stone, C. (1972). Manuel para el asesoramiento psicológico. Buenos Aires. Paidós. p.43

Solé, I. (1998): Los modelos de intervención. En I. Solé, Orientación educativa e intervención psicopedagógica. Barcelona: ICE – Horsori.

Solé, I. (1998): Un modelo educacional-constructivista de intervención psicopedagógica. En I. Solé, Orientación educativa e intervención psicopedagógica. Barcelona: ICE-Horsori.

Tejada, J. (1998). Los agentes asesores – apoyo en la innovación. En J. Tejada. Los agentes de la innovación en los centros educativos. Profesores, directivos y asesores. Málaga: Ediciones Aljibe.

Torres Santomé, J. (1991) El currículum oculto (Pág. 76). Madrid: Morata.

Vélaz De Madrano, C. (2005): El asesoramiento en educación no formal: una mirada desde los orígenes de este modelo de intervención. En C. Monereo e J. I. Pozo (coords): La práctica educativa del asesoramiento a examen. Barcelona: Graó

Vélaz de C. y Ureta, M. (1998). Orientación e intervención psicopedagógica. Ediciones Aljibe: Granada.

Zabalda, M.A. (1995: 6ª edic.). Diseño y desarrollo curricular. Madrid: Nercea.

Lei Orgánica 2/2006, do 3 de Maio, de Educación.

Decreto 229/2011, do 7 de Decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Plan de Atención á Diversidade do C.E.I.P. A.D.R. Castelao de Ordes.

Orde do 6 de Outubro de 1995 pola que se regula, na nosa Comunidade Autónoma, as Adaptacións Curriculares.

Orde do 31 de Outubro de 1996 que regula a avaliación psicopedagóxica na CCAA de Galicia.

Orde do 30 de xullo de 2007 pola que se regulan os Programas de Diversificación Curricular na Educación Secundaria Obrigatoria.

Orde de 13 de xullo de 2011 pola que se regulan os Programas de Cualificación Profesional Inicial na Comunidade Autónoma de Galicia.

 

 

 

 WEBGRAFÍA

http://www.slideshare.net/astaroht84/acuario-2562295

http://innovaeduc.files.wordpress.com/2008/09/acuario.pdf

http://dinamicasgrupalesugm.blogspot.com.es/2011/12/el-acuario.html

http://cristianjf.blogspot.com.es/2011/09/tecnica-del-acuario-instrucciones.html

http://www.slideshare.net/astaroht84/acuario-2562295

http://www.uam.es/personal_pdi/stmaria/jmurillo/InvestigacionEE/Presentaciones/Est_Casos_doc.pdf

http://cocatiz.files.wordpress.com/2010/07/libro-de-texto-para-seminario.pdf

http://definicion.de/seminario/

http://nuevoleon.inea.gob.mx/ok/aalisto/ASESOR.html

http://www.todofp.es/dctm/todofp/acreditacion-de-competencias/instrumentos/guia-asesor.pdf?documentId=0901e72b8028714f.

http://lema.rae.es/drae/?val=asesorar

http://definicion.de/asesoramiento

http://www.expansion.com/2011/12/15/empleo/mercado-laboral/1323974113.html

http://rabida.uhu.es/dspace/bitstream/handle/10272/2098/b15168591.pdf?sequence=1