Paula.Boquete.Lopez

Descripción corta:
Ubicación:
Email de contacto:
Teléfono:
Móvil:
Sitio Web: http://
Usuario de Twitter:

Sobre mi

Estudante do Grao de Mestre en educación primaria (USC)

 

Siempre que enseñes, enseña a la vez a dudar de lo que enseñes. (Ortega y Gasset)

Actividad

  • Paula.Boquete.Lopez ha publicado una entrada en el blog Conectivismo
    Escribo nova entrada no blog para comentar con vós dous textos que lin recentemente. Un pertence á revista semestral do departamento de educación da facultade de filoloxía e letras da universidade de Navarra “Las...
    Comentarios
    • Andrea Fernández López

      Hola Paula!

      Después de la lectura de ambos documentos llego a la misma conclusión que tú en lo referido a la alfabetización tecnológica del alumnado, y es que como ya dije en mi entrada, es importante que nos desengañemos acerca de las habilidades y destrezas que tienen los niños en cuanto a las nuevas tecnologías. Si bien es cierto que deberíamos centrarnos en el aspecto didáctico y relegar el aspecto técnico a un segundo plano, este también es muy importante, tanto para nosotros como para los niños/-as. La metodología de un profesor puede ser excelente y los recursos digitales que este emplee, maravillosos pero si el alumno no sabe que para abrir tal o cual aplicación o programa debe hacer doble clic (estoy exagerando un poco) de nada sirve lo anterior. Por lo dicho, creo que se les debería de enseñar también determinados aspectos referidos a la alfabetización tecnológica/informática.

      Un saludo!Smile

  • Bos días Nerea: Moi interesante a túa aportación! Comparto a túa opinión, eu tampouco creo que o problema na ortografía que presentan moitos xoves sexa debido soamente ao uso das novas tecnoloxías....
  • Bos días Zoraida! Moi interesante a túa entrada, xa que ca entrevista realmente podemos analizar de que forma viven os nenos/as a súa relación cas novas tecnoloxías. A miña experiencia no Prácticum...
  • Paula.Boquete.Lopez ha publicado una entrada en el blog PLEducación!
    Como estudante de 4º de maxisterio, levo todos estes anos escoitando teorías sobre educación, e reflexionando sobre a necesidade dun cambio, dunha innovación nas aulas, para alcanzar unha metodoloxía activa, e unha...
    Comentarios
    • Nerea Casdelo Mosquera

      Bos días Paula!

      Creo que a todos nos facían falta uns textos que falaran do PLE para estructurar todas as ideas que recollíamos durante as sesións da materia e ver esa definición dunha forma máis clara. Ou esa é a sensación que tiven eu despois de ler os textos.

      A verdade é que abarca, como ben dis, as bases fundamentais para conseguir unha aprendizaxe significativa por parte dos alumnos. É unha idea moi traballada e da que xa podemos ver os primeiros resultados. 

      Aínda así, queda un longo camiño para alcanzar un dos obxectivos finais dos PLE: conseguir que os alumnos utilicen a ferramenta do portfolio dun xeito menos formal e máis dinámico. Por qué ocorre isto? Porque non estamos acostumados a este método de aprendizaxe nin a ter que expoñer as nosas ideas públicamente, aínda que o fagamos constantemente cos nosos compañeiros ou en diversas redes sociais.

      Paréceme complicado, pero se se conseguiron outras cousas, por que isto vai a ser diferente? Só temos que seguir traballando no camiño correcto e seguro que veremos os avances e os novos resultados desta e doutras moitas ferramentas que seguro que nos axudarán a favorecer a aprendizaxe dos nosos futuros alumnos.

       

      Un saúdo!

    • Zoraida Golobardas Magdalena

      Hola chicas!

      Estos dos textos, tal y como señala Nerea, han sido de gran ayuda para nosotros.  La lectura de ambos, lo comentado en clase y lo recogido en este antes desconocido y ahora admirado portafolio, nos ha permitido cambiar una parte de nuestro conocimiento sobre todo lo que tiene que ver con las TIC. Incluso a aquellos/as que hayan tenido la experiencia de estas en contacto con ellas durante el Practicum, como es tu caso, estoy segura que te ha servido para hacer un uso optimo, o simplemente para aclarar y enlazar mucha de la información aparentemente sin nexos de unión.

      Abandonar la replicación y ahondar en la teoría del conocimiento basándonos en la creatividad y en la innovación, es algo complicado, que requiere tener claro los recursos con los que contamos. En este sentido tenemos algunos pasos dados, no ?

      Ahora solo nos queda ponerlo en práctica. Intentemos que los alumnos/as no tengan miedo a expresarse, a mostrar lo que aprendieron y a que interactúen con sus compañeros/as.  NO de golpe, CUIDADO. Supongo que habrá que aplicarse la mítica frase de “Sin prisa pero sin pausa”.

      Un saludo !

  • Paula.Boquete.Lopez ha comentado en el blog Experencia Prácticum III
    Bos días María, Moi interesante o que comentas. Durante estos días estamos a comentar todas as nosas experiencias nos colexios e realmente a idea xeral é a que ti describes. Existen recursos nas escolas pero totalmente...
  • Paula.Boquete.Lopez ha comentado en el blog ¿Y las TIC?
    Boas tardes Nerea; Realmente paréceme moi interesante a túa aportación; creo que non é para nada un feito illado o desuso de recursos que se dá nos centros de ensino. No meu caso tiven moita sorte, durante as...
  • Paula.Boquete.Lopez ha comentado en el blog Ferramentas para o futuro
    Boas tardes María; En primeiro lugar moitas gracias polo comentario. Estou totalmente de acordo contigo en que é preciso unha mellora na formación do profesorado para que aprenda a utilizar estas ferramentas, anque no meu caso...
  • Paula.Boquete.Lopez ha publicado una entrada en el blog Ferramentas para o futuro
    Bos días de novo! Engado unha nova entrada ao meu blog para contarvos algo moi interesante que descubrín a semana pasada nunhas xornadas de escola inclusiva. Trátase dun proxecto chamado “pizarras abiertas”, un...
    Comentarios
    • María

      Hola Paula, grazas pola túa aportación. Consultarei o blog!

      No referente ao proxecto Abalar, non sei no teu caso, pero no centro no que estou observei que se emprega dun xeito moi tradicional, como unha mera continuación do libro.

      Con respecto ao que dis da introducción de novos recursos nas aulas, creo que falta preparación e cursos de formación para que o profesorado poda coñecelos e dominalos para poder empregalos.

    • Paula.Boquete.Lopez

      Boas tardes María;

      En primeiro lugar moitas gracias polo comentario.

      Estou totalmente de acordo contigo en que é preciso unha mellora na formación do profesorado para que aprenda a utilizar estas ferramentas, anque no meu caso a mestra si recibira moita formación e se preocupara por dominar este tipo de instrumentos; os problemas no uso do ABALAR ou do libro dixital no meu caso eran técnicos, e non se recibía unha resposta rápida de quen tería que solucionalos o que retrasa o proceso.

Miembros del grupo

Blogs

Más entradas

Páginas

No se han creado páginas aún

Archivos

No hay archivos.