Actividad

  • María ha publicado una entrada en el blog Elaborando un PLE
    Tras la lectura del documento E-portafolios. La búsqueda de un software coherente con la propuesta de enseñanza de Fraga y Gewerc me dispongo a la creación de un PLE. ¿Pero qué es en realidad un PLE? En este...
  • María ha publicado una entrada en el blog Redes sociais e aulas, amigos ou inimigos?
    Esta semana lín a seguinte noticia: http://tecnologia.elpais.com/tecnologia/2014/11/13/actualidad/1415890898_584637.html En resumo, fala de cambios na privacidade de Facebook, agora a rede social poderá rexistrar a...
  • María ha publicado una entrada en el blog Nativos dixitais?
    Boas a todos! Na última sesión de Era Dixital tivemos a oportunidade de visitar un centro onde estaba implantado o Proxecto Abalar. Aínda que eu xa puidera asistir de cando en vez a un aula Abalar, despois desta clase tan...
    Comentarios
    • Andrea Fernández López

      Hola María!

      Estoy totalmente de acuerdo con lo que dices acerca de que en cierto modo el uso de recursos digitales en el aula puede llegar a provocar diferencias entre el alumnado, ya que después en sus casas no podrán continuar con el trabajo del colegio si no disponen de los medios necesarios, de hecho esta temática es para mí una de las más importantes en relación a las TIC. ¿Cómo podríamos como profesores subsanar esas diferencias en el caso de que las hubiera? 

      Por otra parte, en lo que se refiere a la preparación del profesorado en relación a la reparación de los fallos que puedan surgir con los ordenadores ABALAR, creo firmemente que es cuestión de práctica... que después de que se tenga experiencia, los profesores lo harán de manera sitemática. Sin embargo, obviamente tienen que tener preparación para ello, y muchas veces, por esto, se enfatiza en la formación del profesor en aspectos técnicos, quedando relegado a un segundo plano su formación en aspectos didácticos y quizá por este motivo nos encontramos bajo mi punto de vista "falsas innovaciones". 

      Está claro que es un tema muy complejo, y ojalá en este tiempo que nos queda podamos darle otra vuelta a todas estas cuestiones y encontrar alguna posible vía o solución. 

      Un saludo! Smile

       

    • Zoraida Golobardas Magdalena

      Hola María!

      Estoy contigo en lo que respecta a la extendida y cuestionable afirmación que considera a los niño/as de estas edades Nativos/as digitales, y voy a intentar ir más allá.

      Creo recordar que un día a principio de curso hablamos de esto en el aula, y es que todos nosotros/as estamos también en ese paquete. ¿De verdad? ¿Debemos “comernos” esa etiqueta que a alguien se le ocurrió ponernos en la solapa? Pues que quieres que te diga, cuanto más se nutren algunos, a mi más se me atraganta. Sin embargo, los felicito, BUENA ESTRATEGIA DE MARKETING!

      Personalmente, y a pesar de que todo lo realizado durante este cuatrimestre me ha permitido mejorar tecnológicamente hablando, creo que todavía me queda mucho por aprender. ¡Formación permanente! ¿Os acordáis?

      Esa formación, sine qua non, considero que no podremos mejorar nuestro trabajo.

      Un saludo y buen post Smile

  • María ha comentado en el blog Visita a un centro Abalar.
    Boas Laura! Estou totalmente de acordo contigo. Moitos mestres consideran que por empregar as TIC, como unha mera continuación do libro de texto, dun xeito individual, escapa da metodoloxía tradicional. No que comentas do xogo de...
  • María ha comentado en el blog Salida a un centro que participa en el Proyecto Abalar
    Boas Marta! Aínda que eu xa tivera a oportunidade de observar unha clase onde se traballaba co Proxecto Abalar, tamén me xorden as dúbidas que ti plantexas. O mero feito de empregar as TIC é considerado polo mestres como...
  • María ha comentado en el blog Experencia Prácticum III
    Grazas polas vosas aportacións. Eu sigo dándolle voltas a iso que dicimos en bastantes clases desta materia: Falla a preparación do profesorado? O profesorado ten medo a verse envolto nunha situación da que non poida...
  • María ha publicado una entrada en el blog Experencia Prácticum III
    Boas! Quería comentarvos un pouco a miña estancia nun colexio público situado en Santiago de Compostela. Eu estiven en primeiro de Primaria, pero nas horas de inglés, música ou relixión tiven a...
    Comentarios
    • Miguel Angel Avilés Pousada

      Hola María, estou totalmente dacordo contigo no indiviualismo que se xenera nalgunhas aulas co uso das TICs. Nos tamén iamos unha hora a semana a aula de informática e tiñamos a mesma situación que comentas, alumnos con auriculares mirando as pantallas dos ordenadores. Eu estiven nunha aula de 3º, na que se implantou este ano a LOMCE e non vin ninguha diferencia significativa respecto o ano anterior, máis alá da separación de Coñecemento do Medio en Ciencias Sociais e Ciencias Naturais. No referente as TICs, nada cambiou. Tiñamos ordenador e pizarra dixital na aula, pero en toda a miña estancia no colexio case non se usaron, e como dis ti, o uso era para continuar o traballo ca versión dixital do libro de texto. 

      Estou con Paula en que é necesaria formación e actualización do profesorado (formación permanente) pero sobre todo voto en falta motivación no profesorado que nos leve a ese interese por seguir aprendendo.

    • Marta

      Hola, María:

      É moi interesante do individualismo do que falas, de feito, escribin unha entrada sobre a miña experiencia na aula do hospital que fala disto.

      Ademais, estou dacordo cos meus compañeiros, e considero que moitos dos docentes actuais non teñen a formación que correspondería para poder aproveitar e sacar o máximo partido dos recursos TIC. En qué beneficia poñer aos nenos diante dun ordenador a repasar? E o mesmo que facelo diante dun libro. 

      Moi interesante a túa entrada.

    • María

      Grazas polas vosas aportacións.

      Eu sigo dándolle voltas a iso que dicimos en bastantes clases desta materia: Falla a preparación do profesorado? O profesorado ten medo a verse envolto nunha situación da que non poida saír con respecto ao emprego das TIC?

  • María ha comentado en el blog El uso de las TIC en las aulas hospitalarias
    ¡Hola Marta! Entiendo lo que quieres decirnos, desconocía como se trabajaba en las aulas hospitalarias, pero es lógico que esos niños que pasan horas y horas aislados cuando se reunen en el aula no vayan allí para...

Tablón de mensajes

Páginas

No se han creado páginas aún

Archivos

No hay archivos.