Actividad

  • Nuria ha publicado una entrada en el blog DIFICULTADES NA ELABORACIÓN DO VÍDEO
    No meu grupo traballamos sobre a protección de dispositivos e os problemas que se nos presentaron na elaboración basáronse no problema básico de que non dispoñiamos dunha boa cámara para a realización...
    Comentarios
    • Milagros

      Boas tardes!!!

      A nós estanos pasando algo semellante!!! Non temos uns recursos adecuados para poder elaborar un vídeo axeitado que se vexa reflexado o traballo do noso proxecto tecnolóxico. Isto resúltanos moi complicado, polo pouco material que temos para realizalo, a pouca idea que requerimos dentro deste ámbito, e nestas alturas a falta de tempo que temos, xa que dentro duns días comezamos con exámenes e isto fainos perder algo de tempo.

      O que sí podo decir, e que é un traballo que dende fora se ve moi fácil a súa realización, pero na realidade é moi complicado realizar un simple vídeo. Non sei como será o noso resultado final, pero o que si sei e que nestes intres estamos buscando programas gratuítos que nos axuden a creación de dito vídeo.

    • Andrea Carro Carro

      Hola Nuria! Pienso que estáis realizando un video muy completo e interesante que me gustaría ver cuando lo finalicéis.

      Estoy completamente de acuerdo con que realizar un video de esta embergadura a estas alturas resulta complicado, y sobre todo si tienes unnos conocmientos mínimos sobre cámaras y planos, lo que dificulta aún más que el video quede a la altura del trabajo realizado.

      Por otro lado creo que la falta de recursos materiales y económicos dificulta aún más la realización del mismo, ya que como bien decías, la calidad de la imagen empaña el trabajo realizado por todas vosotras!

      Mucha suerte con la grabación y el montaje!

       

    • Sandra Araujo Javier

      Boas noites Nuria!

      Tal e como Mila comenta, a nós estanos supoñendo un gran traballo só o feito de pensar como elaborar o vídeo, ademais dos recursos que precisamos para levalo a cabo. Ao igual que vos, os recursos, o tempo e os coñecementos sobre vídeos e a súa montaxe é un mundo totalmente descoñecido cando menos, para min.

      Ben é certo que hoxe en día podes atopar numerosas aplicacións en internet que che permiten elborar todo tipo de materiais tecnolóxicos, dende unha simple edición dunha foto ata un vídeo de presentación. O problema atópase cando non atopamos unha explicación do funcionamento das aplicacións ou como complementar de xeito óptimo o vídeo.

      En conclusión, considero que, neste caso, atopámonos en desigualdade de oportunidades, xa que aquelas persoas que teñen coñecementos sobre este ámbito terán, como é obvio, moitas máis habilidades das que eu mesma podo ter. Outro factor importante como mencionan as nosas compañeiras é o tempo do que dispoñemos para a súa elaboración, xa que nos atopamos nun período do curso de colapso.

      Con todo, moito ánimo que de seguro vai ser un vídeo divertido e interesante!

  • Nuria ha subido el archivo ENQUISAS CUBERTAS
  • Nuria ha subido el archivo Presentación do conto
  • Nuria ha subido el archivo Conto dos nenos 3 anos
  • Nuria ha publicado una entrada en el blog A MIÑA EXPERIENCIA NA PRÁCTICA DO COLE
    Meu grupo mais eu (Sara, Paula, Nuria) fomos a semana pasada, o martes 18 ao cole e nos tocou unha clase de neniños de 3 anos, donde tiñamos que traballar as emocións. Chegamos ás 10:30 pero ata despois do recreo non...
    Comentarios
    • Daniel López

      Gracias por compartir esta experiencia tan enriquecedora para vosotras. Como a ti, a mi también me ha sorprendido el poder que pude tener una canción para mantener el orden y el silencio en una clase, considero que es una buena opción a la hora de trabajar con niños tan pequeños.

      Por otra parte, creo que habéis hecho una labor muy importante hacia la inclusión de la educación emocional en el aula, puesto que trabajar con emociones es muy beneficioso durante esta etapa del crecimiento; no solo en el aula sino también en la familia y a lo largo de toda la primaria. Mediante este tipo de técnicas creo conveniente indicar que los niños aprenden a manejar y a expresar sus emociones,  lo que le permitirá tener una buena educación emocional para la vida diaria y para un óptimo desarrollo afectivo, emocional y psíquico.

  • Nuria ha publicado una entrada en el blog ENQUISA 6º PRIMARIA
    A raíz de meu irmán que ten 11 anos (6º de primaria) e non para de pedir un teléfono móbil propio, decidín facer unha serie de preguntas e recopilalas nunha “enquisa” que lle din a todos os...
    Comentarios
    • Andrea Rodríguez Caamaño

      Boas días Nuria!

      Pareceume moi interesante esta enquisa, xa que eu tamén teño un irmán máis pequeno e cursa 1º da ESO. Estou de acordo tamén co comentario de Raquel sobre cómo foron cambiando as xeracións no tocante ao uso da tecnoloxía. Recordo que o meu primeiro móvil mo compraron cando tiña 15-16 anos e non me deixaron ter internet nel ata que tiven 17-18. Hoxe en día a miña prima de 6 anos ten móvil, o que me parece moi desapropiado posto que me parce unha idade moi pequena. Considero que os nenos/as de hoxe en día desaproveitan moito os xogos, disfrutar das amistades, e dicir, a vida que os rodea, por adentrarse nas novas tecnoloxías. Concordo contigo en que non é necesario eliminar da súa vida este recurso, pero sempre e cando os pais adapten o seu uso a cada idade do seu fillo/a.

    • Sandra Araujo Javier

      Hola Nuria! Chámanme moito a atención todos os datos que aportas sobre a enquisa que realizaches. Como as nosas compañeiras mencionan, as novas xeracións viven por e para a tecnoloxía, xa que dende moi pequenos están inmersos nese mundo. Eu recordo que me regalaron un móbil con 10 anos, pero que se me estropeou porque non lle daba ningún tipo de uso. Ningún dos meus amigos tiña móbil e, sen dúbida, para min non foi nada 'emocionante' telo.

      Como comentei nun post, hoxe en día os pais entréganlles os seus móbiles aos fillos mesmo antes de que cumplan un ano, simplemente para que estean entretidos. Teño visto a moitos pequenos que, sen saber ler, controlan o desbloqueo do móbil e son verdadeiros xenios en xogos de estratexia.

      A tecnoloxía é o presente e, aínda máis, o futuro. Polo tanto, como ben dis, non debemos eliminar esta ferramenta da vida dos máis pequenos, pero si que é necesaria unha educación tecnolóxica para saber como distribuír o seu uso e, sobre todo, para comprender aquilo que non é seguro, do que si o é.

       

    • Nerea Patiño Fontenla

      Al igual que a mis compañeras, me parece muy interesante que hayas realizado una encuesta sobre el uso del móvil y tablets en niños/as de sexto curso de Educación Primaria, y lo más importante, que nos hayas dotado de la posibilidad de conocer los resultados. A la vista de los datos que nos muestras, no he de decir que me hayan sorprendido, puesto que teniendo gente presente de estas edades en nuestros entornos más cercanos, o tan sólo con fijar nuestra atención cuando salimos a la calle, podemos apreciar a niños/as que desde bien pequeños hacen uso de estos dispositivos electrónicos. Aún así, considero que los datos son alarmantes, sobre todo, porque tal y como afirma Raquel, son edades tempranas en las que el dominio de la competencia digital es practicamente nulo. Esto no quita que puedan tener potencialidades enormes las nuevas tecnologías y en concreto, el uso de los dispositivos mencionados, si bien, debemos ser conscientes de la necesidad de modificar las actitudes de los niños/as hacia las mismas. Desde el ámbito educativo debemos luchar por ello, no sólo con los niños/as, sino que debemos incluir a las familias y hacerles también a ellos conscientes de las repercusiones que trae consigo un uso abusivo de las mismas, y sobre todo, un uso no seguro en la red, ya que en esas edades no considero que un niño pueda llegar a ser consciente por sí mismo de los peligros que puede tener internet, y e muchos casos, las familias tampoco. Desde los centros educativos deben enseñarles las potencialidades educativas que tienen, acercarles a las mismas, pero también hacerles conscientes de cual debe ser el uso que deben hacer de las mismas. Esto requiere de un apoyo importante de los entornos familiares y de una modificación en las formas en las que desarrollan sus vidas. 

  • Nuria ha subido el archivo Enquisa dos nenos
  • Nuria ha publicado una entrada en el blog LÍMITES NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN
    O outro día miña nai me comentou que leu un artigo (fun incapaz de recuperalo para botarlle un ollo máis miusciosamente e poder recomendárvolo) no que se facía fincapé ao problema que se produce cando os...
    Comentarios
    • Milagros

      Acabas de describir un programa que verdadeiramente deixa a muller nun plano bastante mediocre e baixo, onde exhiben a muller como unha boneca ou trofeo, onde aos homes que aparecen neste tipo de programas buscan un físico sorprendente e non buscan unha personalidade adecuada, onde a muller se ve cunha imaxe como esclava ou máis ben como servidora (según a miña opinión claro está), onde as persoas que se apuntan a estos programas deixan a súa imaxen polo suelos e incluso chegan a facer o ridículo,......

      Pero, teño que destacar que por desgracia, sigue existindo ese morbo na sociedade por este tipo de programas na televisión, no que as persoas máis novas aprenden un vocabulario e unhas formas de educación bastante indecentes. Resultame unha gran pena que haxa mulleres que se apunten e animen a participar neste tipo de circos (supoño que será polo económico.....). Acabo concluíndo decindo que a tecnoloxía deberíase utilizar cun fin máis educativo e non como espectáculo.

    • Andrea Carro Carro

      Boas tardes Nuria, son consciente do progroma e da temática tratada nel, como ti ben expós no teu post este programa fomenta valores que parecían extintos na sociedad actual pero como podemos observar estan no seu máximo apoxeo. O peor do progama non é a súa temática,conductas das persoas ou simples feitos, o máis denigrante deste programa é a gran audiencia que ten e a cantidade de menores que están a ver esta tele-basura e co cal asimilando valores que non son os correctos. Ademáis comentar que a maoría dos programas son así ,como ben apuntas ti, pero son así por culpa desta sociedade trastornada que busca o cotilleo e a farándula, por que na tele só busca entretemento que lles faga olvidar as súas vidas, como vivo exemplo desto podo mencionarche a baixa audiencia que teñen os documentais do canle da 2. 

      A solución, desde o meu punto de vista, non sería regular estes programas, a súa emisión e o seu contido, a solución iría máis ala, iría orientada hacia o cambio desta sociedade e a fomentar o uso da televisión como un medio de información e adquisición de coñecementos, ademáis de axudar a entreter e distraer pero con programas máis educativos.

    • Bianca

      Totalmente de acuerdo contigo Nuria. 

      Como bien dices, muchos de estos programas atentan gravemente contra muchos de los derechos fundamentales que se han ido ganando con el paso del tiempo; exhibiendo sus espectáculos sin ningún tipo de pudor. De hecho, cuanto mayor espectáculo, mejor. Cuánta menor privacidad de los sujetos, mejor. Cuánto más denigrantes sean los casos que se exponen, mejor. En este sentido, bajo mi punto de vista, deberían cumplir estrictamente unas normas deontológicas, un código ético que actúe como eje vertebrador de todo lo que va a ser emitido, a cualquier hora y cada día. De hecho, ya se han llevado a cabo iniciativas tiempo atrás que procuraban un cambio de rumbo en la TV cuando este tipo de programas comenzaban a aparecer; iniciativas que, dado el poder que entrañan estos medios todavía se han quedado en nada. Un ejemplo de éstas fue la realizada en 1997, cuando diversas asociaciones de consumidores, vecinos, familias y sindicatos obreros firmaron un "manifiesto contra la telebasura". 

      Te recomiendo la lectura de este breve artículo publicado en Dialnet, que recrea un poco la historia de la Telebasura en España. Sin duda, a pesar de que el estudio fuese realizado en el año 2007, la situación poco ha cambiado hasta nuestros días. Al final del artículo podrás ver las medidas propuestas por los autores de esta investigación y podrás valorar y documentarte sobre la consecución de las mismas. 

      https://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiL7PGu9K7TAhVEIJoKHXxuAacQFgglMAA&url=https%3A%2F%2Fdialnet.unirioja.es%2Fdescarga%2Farticulo%2F2539878.pdf&usg=AFQjCNGNScGjCPUqU5qE7blVEZRKD6Baxg&sig2=mKPbxznNy4lOd6cppxUTHQ

       

Amigos

Este usuario no tiene amigos aún

Tablón de mensajes

Nube de etiquetas

Blogs

Más entradas

Páginas

No se han creado páginas aún

Archivos

Mover archivo