As Xornadas Internacionais InclúyeT dispoñen no seu programa dun espazo para presentar e expoñer comunicacións, celebrándose os días 13 e 14 de setembro de 2017.
Ante calquera consulta ou dúbida non dude en contactar por medio do correo electrónico
NORMAS XERAIS PARA O ENVÍO DE COMUNICACIÓNS
- As comunicacións que se envíen deben de ser traballos orixinais que non fosen presentados a outros congresos nin publicados noutro tipo de formato.
- As propostas deberán enviarse dentro do prazo de tempo marcado e seguindo as indicacións establecidas. A data máxima para devandito envío é o 31 de xullo de 2017.
- Cada un dos autores non poderá enviar máis de dous contribucións. O número máximo de firmantes por comunicación é de catro persoas.
- Ao menos o autor/a que presente a comunicación deberá inscribirse nas Xornadas.
- Os envíos realizaranse a través da plataforma EasyChair (https://easychair.org/conferences/?conf=jii2017) en formato PDF empregando un dos modelos que podes atopar aquí.
- Admitiranse comunicacións en galego e en castelán.
NORMAS XERAIS PARA O ENVÍO DE EXPERIENCIAS
- As propostas deberán enviarse dentro do prazo de tempo marcado e seguindo as indicacións establecidas. A data máxima para devandito envío é o 7 de setembro de 2017.
- Ao menos o autor/a que presente a experiencia deberá inscribirse nas xornadas.
- Os envíos realizaranse a través da plataforma EasyChair (https://easychair.org/conferences/?conf=jii2017) en formato PDF empregando un dos modelos que puedes atopar aquí.
- Admitiranse experiencias en galego e castelán.
-
FORMATO DAS COMUNICACIÓNS E EXPERIENCIAS
- É posible descargar aquí os modelos para as comunicacións:: Plantilla comunicaciones o Plantilla experiencias docentes
- As comunicacións presentaranse en formato de resumo extendido, de forma que conteña os seguintes puntos:
- Autor(es): Nome, apelidos, institución e enderezo electrónico (Número máximo de autores: 4)
- Liña temática
- Palabras chave: entre 3 e 5
- Resumo (máximo 300 palabras)
- Introdución
- Obxectivos
- Metodoloxía
- Resultados
- Conclusións
- Referencias
- Para as experiencias propóñense os seguintes puntos:
- Título
- Autor(es)
- Resumo
- Introdución
- Obxectivo e Destinatarios
- Proposta
- Resultados
- As comunicacións terán unha extensión entre 2.000 e 5.000 palabras en total. No caso das experiencias, o número mínimo será de 1.500 e o máximo de 5.000.
- As comunicacións presentaranse seguindo as normas de citación APA6.
- As marxes da comunicación serán 2,5 cm por cada lado, e empregarase sangría francesa, interliñado 1,5 e fonte Times New Roman 12.
- O nome do arquivo será apelido1ºautor_inicialnome_título (Exemplo: Campos_A_Os excluidos do século XXI)
ACEPTACIÓN DAS COMUNICACIÓNS
- As comunicacións serán evaluadas por medio dunha revisión por pares en base aos comités organizados.
- A notificación acerca da aceptación realizarase por medio de correo electrónico ao autor principal. A data límite para enviar notificacións é o 15 de agosto de 2017. A aceptación/rexeitamento realizarase por medio de correo electrónico ao autor principal.
- Xunto coa notificación poderanse engadir propostas de modificación.
ACEPTACIÓN DE EXPERIENCIAS
- A notificación acerca da aceptación realizarase por medio de correo electrónico ao autor principal. A data límite para enviar notificacións é o 10 de septiembre de 2017.
PUBLICACIÓN DE ACTAS
As comunicacións e experiencias presentadas incluiranse no libro de actas, que será publicado con ISBN.
CERTIFICADOS
Entregaranse certificados tanto aos asistentes como aos autores que presenten as súas comunicacións.