Please enable JS
  • slider21.jpg

A Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje (IEEE-RITA) acaba de publicar o seu segundo volumen del monográfico “Desafíos al campo educativo: La competencia digital”, baixo a coordinación de Adriana Gewerc Barujel, coordinadora do Grupo de Investigación Stellae, Donatella Persico e Virgina Rodés-Paragarino, tamén integrante del Grupo de Investigación Stellae.
Neste segundo volumen publicado o artigo de Ana Rodríguez-Groba, Esther Martínez-Piñeiro y Ángela González-Villa, integrantes del Grupo de Investigación Stellae denominado "Luces y sombras en la e-comunicación de los preadolescentes gallegos". O artigo mostra as brechas latentes na dimensión comunicativa da competencia dixital en alumnos do último curso de educación primaria, a dificultade na transferencia desta aprendizaxe a outros contextos, diferenzas de xénero eo crucial papel que xoga a family neste process. Este estudio apóiase no proxecto “Competencia digital en estudiantes de educación obligatoria. Entornos socio-familiares, procesos de apropiación y propuestas de e-inclusión ”desenvolto entre 2015 y 2018 no Grupo de Investigación Stellae.

 

Este número recen publicado é a continuidade do Volume I que configura o monográfico e está composto por nove artigos que abordan temáticas significativas vinculadas a competencia dixital, agrupándose do seguinte modo: cinco deles focalízanse na competencia dixital de futuros docentes e docentes en exercicio; dous artigos―un deles o das nosas compañeiras― abordan as competencias dixitais de nenos e adolescentes; outro afonda na argumentación escrita e na súa relación coa competencia dixital; e finalmente un deles estuda relacións entre tecnoloxías, xénero e espazo de traballo.

Para máis información consulte os seguintes enlaces:

http://rita.det.uvigo.es/VAEPRITA/index.php?content=Num_Pub&idiom=Es&visualiza=1&volumen=9&numero=1&orden=desc

https://ieeexplore.ieee.org/xpl/tocresult.jsp?isnumber=6461616