Please enable JS
  • slider21.jpg

No último mes, os e as integrantes do Group de Investigación Stellae participaron activamente en congresos e xornadas para difundir os resultados das diferentes investigacioness e estudos que se están a desenvolver no seo do grupo.

Distintos membros participaron nas XIX Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria (REDES 2021) e no IV Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (INNOVAESTIC) organizadas pola Universidade de Alacante e desenvoltas entre o 10 e o 16 de xuño. As propostas presentadas polo grupo neste espazo teñen como eixe vertebrador a ensinanza, nutrindo as súas líneas de investigación en busca de novas direccións e avances:

  • Uxía Regueira, Ángela González-Villa e Adriana Gewerc han participaron co traballo: Webquest y enseñanza en línea: Una experiencia durante la pandemia. No seguiente enlace pódese obter acceso ao vídeo da ponencia e a máis información sobre a proposta:

 https://www.youtube.com/watch?v=eMhCoJAXSiw&feature=youtu.be https://web.ua.es/es/ice/redes-innovaestic2021/documentos/redes-innovaestic-2021-libro-de-actas.pdf  (p.174)

INNUXIA

Para acceder aos resumos destas comunicación, así como os doutros que foron presentados, no seguinte enlace accédese ao Libro de Actas das XIX Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria (REDES 2021) e do IV Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (INNOVAESTIC): https://web.ua.es/es/ice/redes-innovaestic2021/documentos/redes-innovaestic-2021-libro-de-actas.pdf

As XVIII Jornadas Internacionales Universitarias De Tecnología Educativa: "Ecopedagogía En Paisajes Digitales: Pensando El Futuro Y Marcando El Rumbo", celebradas do 24 ao 25 de xuño do 2021 pola rede profesional RUTE (Red Universitaria de Tecnología Educativa)—da que forma parte o Grupo de Investigación Stellae—acolleu os traballos de múltiples membros do grupo:

  • Uxía Regueira e Adriana Gewerc presentaron o traballo: La familia en el desarrollo de la competencia digital en el área de seguridad. Un estudio de casos.
  • Ana Rodríguez-Groba, Esther Martínez-Piñeiro e Esther Vila-Couñago participaron nas xornadas coa proposta: La búsqueda de apoyo del alumnado universitario en sus procesos de aprendizaje.
  • Silvia López-Gómez contribuiu coa comunicación: Los juegos serios gallegos para la concienciación ambiental.
  • Antía Cores xunto con outra autora, Rebeca Fernández Iglesias, presentou a comunicación: El uso de los materiales didácticos digitales en un aula de Educación Primaria: estudio de caso en Galicia.
  • Leizer Fernandes Moares, Fernando Fraga-Varela e Adriana Gewerc-Barujel participaron co traballo: Questionário multidimensional para compreensão quanto ao uso de sites de redes sociais para aprendizagem formal e informal.
  • Uxía Regueira y Almudena Alonso-Ferreiro presentaron o traballo: La representación del género en las producciones mediáticas. Un estudio sobre los referentes televisivos de la infancia del alumnado de Educación Infantil y Primaria de la Universidade de Vigo.
  • JUTE UXIA
  • Tania Caamaño e Jesús Rodríguez-Rodríguez participaron coa comunicación: Experiencias educativas en el aula universitaria: un banco de recursos para educar en tiempos de covid 19.
  • Fernando Fraga-Varela, Ana Rodríguez-Groba e Esther Vila-Couñago presentaron o traballo: Juegos Serios en Educación Primaria: análisis de su rendimiento en el área matemática.

O Grupo de Investigación tamén tivo presencia no: IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa (CIMIE) organizado pola Universidad Autónoma de Barcelona, que tivo lugar ddo 30 de xuño ao 2 de xullo; coa participación das integrantes: Ángela González Villa e Adriana Gewerc coa comunicación: Lo Público y lo Privado para los Adolescentes en las Redes Sociales: Estado de la Cuestión.

Fai uns días (7,8 e 9 de xullo) tivo lugar o XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía organizado pola Sociedade Española de Pedagoxía (SEP) e con sede na Universidade de Santiago de Compostela no que membros do Grupo de Investigación Stellae formaron parte do comité organizador, científico e contribuiron con distintos traballos de investigación:

  • Uxía Regueira, Almudena Alonso-Ferreira e Helena Zapico-Barbeito participaron co estudo: De la información a la competencia digital. El género como eje de análisis.
  • SEPUEDI
  • Uxía Regueira tamén presentou na modalidade poster a comunicación: Percepción del profesorado universitario gallego sobre el proceso de implementación del Espacio Europeo de Educación Superior. Dos décadas de la Declaración Bolonia.
  • Ángela González-Villa participou coa comunicación: Privacidad en las redes sociales de los adolescentes y género.
  • ANG EDITADO
  • Adriana Gewerc, Ana Rodríguez-Groba e Esther Martinez Piñeiro presentaron o traballo: Habilidades de autorregulación en nuevos escenarios para el aprendizaje: la influencia del pasado en el presente.
  • Adriana Gewerc participou nun simposio con: El proyecto de ciencia abierta en el contexto de REUNID, su valor y propuestas de futuro.
  • Fernando Fraga Varela y Leizer Fernandes Moraes participaron co traballo: Utilização de Redes Sociais em processos formais e informais de aprendizagem: realidade e perspectivas identificadas por meio de levantamento de literatura.
  • Raul Eirín exerceu como coordinador no simposio: Formación y desarrollo profesional de profesores de Educación Física.
  • Jesús Rodríguez-Rodríguez coordinou o simposio: Escuel@ e Infanci@ Digit@al. Los materiales didácticos en la Red.
  • Jesús Rodríguez-Rodríguez tamén participou no simposio anterior co traballo: La investigación en proceso: los proyectos Escuel@ Digital (2016-2019) e Infanci@ Digit@l (2019-2021) compartiendo autoría con Manuel Area Moreira.

Para ter acceso a estas propostas e a outras presentadas no XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía no seguiente enlace recóllese o Libro de Actas: https://www.usc.gal/libros/es/categorias/1002-la-educacion-en-red-332756-la-educacion-en-red.html#/29-formato-pdf/34-transaccion-gratis