A revista PRISMA SOCIAL anunciou unha emocionante oportunidade para investigadorxs, académicxs e profesionais do ámbito da educación. A revista convida ao envío de artigos para o seu próximo número monográfico, que abordará o tema "Tecnoloxía Dixital e Desenvolvemento Socioeducativo en Comunidades Locais". Este número especial será coordinado polos especialistas en educación, doutores Jesús Rodríguez Rodríguez, Silvia López Gómez, David Santomil Mosquera, da Universidade de Santiago de Compostela, e Mª Montserrat Castro Rodríguez, da Universidade da Coruña.
O propósito deste monográfico é explorar a influencia e o potencial da Tecnoloxía Dixital no desenvolvemento socioeducativo das comunidades locais, tanto en contextos urbanos como rurais. A revista está comprometida en dar visibilidade aos principais estudos de investigación relacionados con este tema no ámbito municipal e ofrecer un espazo para o intercambio de coñecementos e ideas sobre as posibilidades e desafíos da Tecnoloxía Dixital nas entidades locais.
Os obxectivos deste número monográfico inclúen:
- Identificar o papel da Tecnoloxía Dixital nos procesos de desenvolvemento socioeducativo en contextos municipais.
- Sistematizar e identificar estudos de investigación que se centran no uso da Tecnoloxía Dixital nos procesos de desenvolvemento socioeducativo en contextos municipais.
- Reflexionar sobre os desafíos cos que se enfrontan os profesionais da educación ao introducir as Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) no desenvolvemento de procesos socioeducativos en contextos municipais.
A data límite para o envío de artigos é o 1 de abril de 2024, e a publicación deste número monográfico está programada para xullo de 2024.
Para obter máis información sobre o monográfico e as directrices de envío, os interesados poden acceder ao seguinte enlace: https://revistaprismasocial.es/announcement/view/330?fbclid=IwAR0I1DT-L9-q9UGXv4r5h-pReekJXciCuTqC1SjrABFHXMz6LSTst2QzZNw
Unha oportunidade imperdible para compartir investigacións e contribuír ao avance do coñecemento no ámbito da educación e tecnoloxía dixital en contextos municipais.